2789
عنوان

افتادگی پلک

34618 بازدید | 12 پست

کیا افتادگی پلکشونو درست کردن؟ با جراحی یا لیفت یا هر چیز دیگه و راضی بودن..لطفا اسم دکترتونو هم بگید..من تهرانم

 از جملات قصار :"هر جا که روی آسمان همین رنگ است" !!                   من به آسمونش کاری ندارم ، به زمینش کار دارم 😳

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

واقعا جواب میده ؟ میشه بگی چی استفاده میکردی؟

بله منم میخواستم اول عمل کنم گفتم بزار قبلش این سرم استفاده کنم طریقه ماساژ دادنش هم خیلی مهمه ها

یاد گرفتم به هرکسی خوبی نکنم .. تمام دنیام همسرمه و دخترم و نی نی تو راهیم 😍😍😍😍
بله منم میخواستم اول عمل کنم گفتم بزار قبلش این سرم استفاده کنم طریقه ماساژ دادنش هم خیلی مهمه ها

اسم کرم چی بود؟ چه مدت استفاده کردی؟ برای افتادگی چانه هم خوبه؟

 از جملات قصار :"هر جا که روی آسمان همین رنگ است" !!                   من به آسمونش کاری ندارم ، به زمینش کار دارم 😳
چه مدت میذاشتی روی پلکت و بعد میشستی؟ برای افتادگی چانه هم خوبه؟

باید خودت ازشون بپرسی تو اینستا مستر جوان ساز کارشون تخصصی درمان پوست

یاد گرفتم به هرکسی خوبی نکنم .. تمام دنیام همسرمه و دخترم و نی نی تو راهیم 😍😍😍😍
میشه لطفا بگی قرص Eرا چطور مصرف کردی و برای چند وقت ؟؟؟وسفیده را چطور و برای جند وقت استفاده کردی؟؟؟

 کلا تو یه ماه صورتم خوب شد 

یه شب درمیون به مدت یه ماه قرص ویتامین E میخوردم 

قبل از خواب صورتمو با همین سرم ماساژ میدادم به سمت بالا


 

یاد گرفتم به هرکسی خوبی نکنم .. تمام دنیام همسرمه و دخترم و نی نی تو راهیم 😍😍😍😍
من خودم برای جراحی پف چشم انجام دادم الان راضیم خدا رو شکر

سلام گلم..پیش کدوم دکتر رفتی؟ عارضه بعد عمل نداشت؟ از کار دکترت راضی بودی؟

 از جملات قصار :"هر جا که روی آسمان همین رنگ است" !!                   من به آسمونش کاری ندارم ، به زمینش کار دارم 😳
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792