2789
عنوان

تست کیسه اب

2011 بازدید | 48 پست

خانوما من ۲۰ هفتمه دو هفتس سرکلاژ کردم از دیروز احساس میکنم ابریزش دارم میترسم کیسه اب باشه الان برم بیمارستان با اون دستگاهه که معاینه میکنن اول میزارن بعد تستو میگیرن بنظرتون ضرر داره؟؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من یه سری اینطوری شدم

برام کیت گذاشت

مثل بی بی چک

بعد گفت خیالت راحت منفیه

اونا ترشح بوده

😊مرضیه هستم😊 خدایا همیشه شکرگزارت هستم ازت میخوام برا یه لحظه هم منو به حال خودم نذاری ببخش اگه امانتدار خوبی نبودم بهم کمک کن و توان بده که بچه هام رو طوری بزرگ کنم که فقط و فقط بنده خودت باشن و خوب بندگی کنن...خدای خوبم به حق پنج تن همه آرزومندای بچه رو به آرزوشون برسون...خدای خوبم به همه ما فرزندان سالم و صالح و خوش قدم و خوش روزی عنایت بفرما...الهی آمین حالا یه صلوات هم هدیه کنین به روح اموات
رفتی بیمارستان شخصی؟؟ چجوری کیت گذاشتن؟؟ معاینت کردن با دستگاه؟

نه عزیزم رفتم تامین اجتماعی

قسمت زایشگاه

ماما برام کیت گذاشت

میذارن همین اول واژن

خیلی داخل نمیکنن

یه سانت 

دو دقیقه بعد چک‌میکنن

اگه مثبت بشه ینی آب دور بچه هست و احتمال سوراخ بودنش هست

ولی اگه منفی بشه ینی ترشحات هست

😊مرضیه هستم😊 خدایا همیشه شکرگزارت هستم ازت میخوام برا یه لحظه هم منو به حال خودم نذاری ببخش اگه امانتدار خوبی نبودم بهم کمک کن و توان بده که بچه هام رو طوری بزرگ کنم که فقط و فقط بنده خودت باشن و خوب بندگی کنن...خدای خوبم به حق پنج تن همه آرزومندای بچه رو به آرزوشون برسون...خدای خوبم به همه ما فرزندان سالم و صالح و خوش قدم و خوش روزی عنایت بفرما...الهی آمین حالا یه صلوات هم هدیه کنین به روح اموات
نه عزیزم رفتم تامین اجتماعی قسمت زایشگاه ماما برام کیت گذاشت میذارن همین اول واژن خیلی داخل نمیک ...

رفتم بیمارستان تست زدم منم ..خداروشکر منفی بود عفونت داشتم ولی شدید

رفتم بیمارستان تست زدم منم ..خداروشکر منفی بود عفونت داشتم ولی شدید

خداروشکر

برات دارو داد؟؟

😊مرضیه هستم😊 خدایا همیشه شکرگزارت هستم ازت میخوام برا یه لحظه هم منو به حال خودم نذاری ببخش اگه امانتدار خوبی نبودم بهم کمک کن و توان بده که بچه هام رو طوری بزرگ کنم که فقط و فقط بنده خودت باشن و خوب بندگی کنن...خدای خوبم به حق پنج تن همه آرزومندای بچه رو به آرزوشون برسون...خدای خوبم به همه ما فرزندان سالم و صالح و خوش قدم و خوش روزی عنایت بفرما...الهی آمین حالا یه صلوات هم هدیه کنین به روح اموات
پماد داد واژینال ..فردا قراره برم پیش دکتر خودم

انشاءالله زود خوب میشی عزیزم

😊مرضیه هستم😊 خدایا همیشه شکرگزارت هستم ازت میخوام برا یه لحظه هم منو به حال خودم نذاری ببخش اگه امانتدار خوبی نبودم بهم کمک کن و توان بده که بچه هام رو طوری بزرگ کنم که فقط و فقط بنده خودت باشن و خوب بندگی کنن...خدای خوبم به حق پنج تن همه آرزومندای بچه رو به آرزوشون برسون...خدای خوبم به همه ما فرزندان سالم و صالح و خوش قدم و خوش روزی عنایت بفرما...الهی آمین حالا یه صلوات هم هدیه کنین به روح اموات

عزيزم دستگاه نميخواد، حتما برو بيمارستان يه تستي هست به نام آمنيوشور ، اونو انجام بدن برات ، بدون معاينه فقط يه لوله مويي شيشه اي ميزارن داخل بعد ميزارن تو يه محلول و تمام...

عزيزم دستگاه نميخواد، حتما برو بيمارستان يه تستي هست به نام آمنيوشور ، اونو انجام بدن برات ، بدون مع ...

برامن که با معاینه تست زدن نمیدونم چجوری بود مثه بی بی چک 

لیلی جون واسه شما تست امنیو شور بود یا نیترازین؟

منم امروز رفتم تست نیترازین کیسه اب دادم یه چیز نوار مانند بود وارد کرد بعد همینکه خارج کرد بلافاصله گفت ترشحه مگه نباید یکم صبر میکرد بعد نتیجه رو میگفت؟؟؟

تنها کسی که نگاهش کردم |تو| بودی من بقیه رو فقط میبینم . . 🌙♥️                                                                      

و اینکه امکان نداره اونموقه که من تست دادم مایع کیسه اب نیومده باشه ازم و جوابو منفی کرده باشه؟

تنها کسی که نگاهش کردم |تو| بودی من بقیه رو فقط میبینم . . 🌙♥️                                                                      
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792