من راستشو بهت میگم. واسه عکس گرفتن دیگه عذرخواهی نمیخواد. ولی مهم نیست بیشتر بامزه است تا ضایع. بعدم اونا یادشون میره.
در کل به خودت سخت نگیر. منم گاهی انقد مودب میشم که این حسو میرسونم که از خودم نامطمئنم. این خوب نیست. اصلا لازم نیست همیشه رعایت بقیه رو کنی. راحت باش با خودت. و خودتو تو الویت بذار