2777
2789
عنوان

ضایع بودم؟؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 209 بازدید | 15 پست

من راستشو بهت میگم. واسه عکس گرفتن دیگه عذرخواهی نمیخواد. ولی مهم نیست بیشتر بامزه است تا ضایع. بعدم اونا یادشون میره. 

در کل به خودت سخت نگیر. منم گاهی انقد مودب میشم که این حسو میرسونم که از خودم نامطمئنم. این خوب نیست. اصلا لازم نیست همیشه رعایت بقیه رو کنی. راحت باش با خودت. و خودتو تو الویت بذار 

 به این تاپیک برید تا زن های موفق دنیا رو بشناسید و ازشون الهام بگیرید:  زن‌های موفق   تاپیک بعدیش با همون اسم برای ثبت نظراتتون در رابطه با تاپیک اصلی بازه    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

من اینم

مامانیمن | 37 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز