2777
2789
عنوان

آزمایش بتا

272 بازدید | 29 پست

سلام

من الآن روز ۳۳ یا ۳۴ از دوره ی قبلیمه. بیبی چک مثبت شد. تست بتا دادم زده بیشتر از هزار و پانصد. معنیش چیه؟؟ توی اینترنت دیدم ممکنه چند قلویی باشه. کسی بوده بتاش این مقدار بشه و چند قلو نباشه؟؟ 😫

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
یه صلوات بفرست، ثوابش نصف نصف ❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مبارک باشه عزیزم خداروشکر یه نفر دیگه هم مامان شد نگران نباش گلم تو اینترنت خزعبلات زیاد مینویسه زن داداشم بتاش زیاد نشون داده بود اما بچه ش پسر بود و تک قلو

ان شاءالله یه حاملگی راحت و آسون داشته باشی و زود و به شادی برات بگذره و زودتر نی نی تو بغل کنی و حالشو ببری

من دکترم میگفت بتای بالا بیشتر مال پسره البته تو خانواده مونم ثابت شده

چه جالب من توهمین نی نی سایت خیلیارو دیدم ک بتاشون کم بوده و پسربودن و بتابالاها دختربودن.همش حرفه بابا هرچی خدا بخواد

چه جالب من توهمین نی نی سایت خیلیارو دیدم ک بتاشون کم بوده و پسربودن و بتابالاها دختربودن.همش حرفه ب ...

من که زیاد بهش عقیده ندارم ولی دوتا از خاله هام بتاشون برای پسر بالای هزار بود برای دختراشون زیر صد به همین خاطر گفتم وگرنه کلا به بدن افتاده ربط نداره

مننن ۱۳روزه تاخیردارم بعد۵ روز تاخیربی بی زدم منفی بود یعنی باردارنیستم توروووخدابیایدیا بی بی زود زدم؟

خدایاااااا صدامووووو بشنوووو توروخداااا بهم ی نی نی بده توروخدا واس مادرشدنم ی صلوات بفرستین خداجونم یازده ماه شد مامانی بیا توروخدابیایاامام رضا نی نیمو ازتومیخاممممم یاااخدا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز