2777
2789
عنوان

یدفعه خشک شدم

302 بازدید | 10 پست

مامانا شماهم تو بارداری یدفعه کل بدنتون میگرفت من چنان کمرو و رونم و  گرفت ک توان جیغ ندلشتم یدفعه با تموم قدرت دادددد زدم شوهرم پوشد سشوار گزفت طبعییه

خدایا پسر کوچولوم هدیه خودت بود ک ب خیلی زود بعد ازدواجم امد و شوکه کرد مارو . خدایا  سالم ب دستم برسونش مامان فدای قدمات بشه عشقم ک زندگیمو قشنگ کردی برای ارامش زندگیم و سلامتی پسرم  دعا کنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم تو بارداریم یه دفعه یه طرف ب ا س ن م تا مچ پام خشک شد و تمام رگام درد وحشتناکی گرفت انقد شوهرم م ...


دقیقا همین بود

خدایا پسر کوچولوم هدیه خودت بود ک ب خیلی زود بعد ازدواجم امد و شوکه کرد مارو . خدایا  سالم ب دستم برسونش مامان فدای قدمات بشه عشقم ک زندگیمو قشنگ کردی برای ارامش زندگیم و سلامتی پسرم  دعا کنید

خیلی ترسیدم انقد جیغ زدممم و گریه

خدایا پسر کوچولوم هدیه خودت بود ک ب خیلی زود بعد ازدواجم امد و شوکه کرد مارو . خدایا  سالم ب دستم برسونش مامان فدای قدمات بشه عشقم ک زندگیمو قشنگ کردی برای ارامش زندگیم و سلامتی پسرم  دعا کنید

۳۸ هفته بودم پارسال ۱۵ فروردین یهو رون پام تو خواب بدجور  گرفت چقدر حیغ کشیدم کیسه آبم چند ساعت بعد پاره شد امشب جشن تولده یکسالگی پسرمو گرفتم😍

بچه هام یعنی تمام دنیام😍😍😍
خیلی ترسیدم انقد جیغ زدممم و گریه

من اون لحظه ای که این اتفاق واسم افتاد با شوهرم قهر بودم اصلا نمیخواستم ازش کمک بگیرم ولی اخر سر چنان دردم گرفت جیغ کشیدم که شوهرم سریع تلفن کرد به دو تا جاریام که نزدیکن اومدن کمک .. شوهرمم یه کم ماساژ داد بعد رفت یه گوشه گریه میکرد بقیه ماساژا افتاد گردن جاریام😂

باید قرص کلسیم بخوری

هروقت دستمال توالت دیدید یادتون بیاد که مردم یک کشور جهان اولی ‌که خیلیا آرزوی مهاجرت به اونجا رو دارن یک روز ازترس قرنطینه توی خونه، همون واکنشی رو نشون میدن که ما ملایمترش رو درزمان تحریم ها داریم انجام میدیم وبخاطرش خودمون رو تحقیر میکنیم.ماایرانی ها خیلی از واکنش هامون به مسایل بخاطر فقر فرهنگی نیست،بلکه به نسبت شرایط تحریم که سالهاست داریم درآن زندگی میکنیم اتفاقا خیلی آدمهای خوب ومتمدنی هستیم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز