2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من سر پسرم هم ان تی هم انومالی رو رفتم.به نظر من ضروریه که دکترا همه متفق القول میگن 

  امیدوارم نی نی صحیح و سلامت باشه

اگر تونستم کمکی بهتون کنم،لطفا برای سلامتی امام زمان(عج)دعا کنید.

خداراشکر که مشکلی نبود

اما سونو انومالی واقعا واجب هستش اگر براتون ست بعدی نوشته ازمایش الفا پروتیین لازم نیست اما اگر و بعدی هستش ازکایش الفا پروتیین برید تا از سلامت نخاع جنیین مطمن بشید

من سر پسرم هم ان تی هم انومالی رو رفتم.به نظر من ضروریه که دکترا همه متفق القول میگن    ...

ممنونم. فعلا فقط آزمایش خون نوشته

دختر شهریوری من😍جانی و دلی، ای دل و جانم همه تو😘😍
نه فقط آزمایش خون سونو هنوز ننوشته برام

برای من گفت ازمایش لازم نیست فقط سونو برو 

خدایا مراقب ویهان وماکانم و همسر عزیزم باش  قربون دوتا پسر تپلم برم من..اگه جواب بی ادبیتو نمیدم یعنی در حد من نیستی پس انقدر خودتو خاروخفیف نکن و زور نزن 
برای من گفت ازمایش لازم نیست فقط سونو برو 

والا واسه منم نوشت ولی گفت میل خودته بری یا نه

سونو رو قراره این دفعه رفتم بنویسه

دختر شهریوری من😍جانی و دلی، ای دل و جانم همه تو😘😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز