2777
2789
عنوان

بارداری

135 بازدید | 15 پست

سلام خواهرا 

من ۶هفتمه

چندروز پیش رفتم سونو گفت فقط ساک تشکیل شده

الان چندروزی میشه خونریزی دارم 

ممکنه بچمو از دست داده باشم😣😣

💞خدایا خیلی دوستت دارم💞

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم

انشاءالله که چیزی نباشه

ولی برو اورژانس بیمارستان برات سونو بده

😊مرضیه هستم😊 خدایا همیشه شکرگزارت هستم ازت میخوام برا یه لحظه هم منو به حال خودم نذاری ببخش اگه امانتدار خوبی نبودم بهم کمک کن و توان بده که بچه هام رو طوری بزرگ کنم که فقط و فقط بنده خودت باشن و خوب بندگی کنن...خدای خوبم به حق پنج تن همه آرزومندای بچه رو به آرزوشون برسون...خدای خوبم به همه ما فرزندان سالم و صالح و خوش قدم و خوش روزی عنایت بفرما...الهی آمین حالا یه صلوات هم هدیه کنین به روح اموات
زود برو دکتر بهت شیاف میده.

دکترا نیستن اینجا 

کلا میترسم برم

اما ب دکتر زنگ زدم گفت شیاف بزار

الان چندروزی میشه میزارم 

اما فایده نداره

💞خدایا خیلی دوستت دارم💞

برات آیه الکرسی میخونم ان شاءالله نینی بچسپه به دلت

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
فداتشم  ممنونم ان شالله ب دعای شما بچم بمونه🙏😣

ان شاءالله شما هم واسه من دعا کن اینماه به آرزوم برسم

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
ان شاءالله شما هم واسه من دعا کن اینماه به آرزوم برسم

چشم

ان شالله هرچی صلاح هست پیش بیاد واستون 

خدا آرزوهای قشنگتون رو اجابت کنه

الهی امین

💞خدایا خیلی دوستت دارم💞
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعواباشوهر

111zendegi | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792