2777
2789
عنوان

درد در هفته 36

761 بازدید | 5 پست


سلام دوستان عزیز یک سوال دارم

من دیروز وارد هفته 36 شدم. وقتی شکمم رو لمس میکنم سر جنین رو پشت سمفیز پوبیس یعنی استخوان پایین شکم حس میکنم. به اضافه اینکه ایزوپرین و هیوسین میخورم و شیاف پروژسترون استفاده میکنم اما گاهی حسی شبیه به پریود شدن و درد شبیه پریود و حس درد و تیر کشیدن در واژن دارم.  این حالتها طبیعیه؟


دکتر به من تاریخ 25 فروردین واسه سزارین داده

با این شرایط به نظرتون ممکنه زودتر دنیا بیاد؟ 

شاید دنیا بیاد اگ بیادم مشکلی نیست منم سی شش هفته و سه روز زایمان کردم بچم مشکلی نداشت انشاالله نی نیت سالم بیاد بغلت برا منم دعا کنی اسی جون نی نیم سالم باشه

منو تهران منو دلشورهای ناتمامش ...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شاید دنیا بیاد اگ بیادم مشکلی نیست منم سی شش هفته و سه روز زایمان کردم بچم مشکلی نداشت انشاالله نی ن ...

نه نمیتونم اگه بخواد زود دنیا بیاد باید برم بیمارستانم که دوساعت با شهری که الان هستم فاصله داره

چون تنها هستم و کسی غیر از همسرم کنارم نیست اون هم تا ببینه من درد دارم یا حالم بده استرس میگیره و اصلا تحمل شرایط پراسترس نداره

برای همین میخوام بدونم اگه اینها علایم نزدیک شدن زایمان طبیعیه قبل از اینکه بدتر بشه برم بیمارستان

اگ درد میگره و ول میکنه مثلا هر یه ساعت یکی دوقه درد داری بازتمام میشه بازیه ساعت دیگه و زمان یه ساعتشم کم میشه ..اینا درد زایمانه ساعت بگیر اگ دردا  منظمه یعنی سرهر یه ساعت یا دوساعته درد زایمانه 

منو تهران منو دلشورهای ناتمامش ...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش