سلين_گل مدیر عضویت: 1397/06/06 تعداد پست: 916 عنوان بي كسي | مشاهده متن کامل بحث + 262 بازدید | 37 پست اي خدا من چيكار كنم از سركوفتاي مامانمكيا باهام همدردن ، انگار چشم ديدن منو نامزدمو نداره 1398/01/02 | 02:49 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
bmvx62018 عضویت: 1397/09/30 تعداد پست: 8747 انگار ك خوشش نمياد ولي خيلي پسر خوبيه باهاش ارامش دارم عقد هستی اگه خوبه از دستش نده
gular عضویت: 1397/10/07 تعداد پست: 516 حالا چی میخورین؟ اصلا واسِ چی میخورین؟ میخرین=میخورین چشمانش ارتش هیتلر بودو دل من لهستان بی دفاع
zizigolo74 عضویت: 1396/08/13 تعداد پست: 5471 خوشبحالت مامان من اصلاااا داره زندگيمو تلخ ميكنه طودتر ازدواج کن برو خونت بعضی مامانا مثل مادرشوهر من قلق دارن مامانت نمیدونه باید چطوز رفتار کنی
کدیسش عضویت: 1397/07/23 تعداد پست: 697 منم شوهرم لز ساعت ۹ رفته بیرون با دوستاش جواب منم نمیده وا اواین روز عید با دوستاش🙂 مغزهای بسته ،دهانهایشان همواره باز است
سلين_گل مدیر استارتر عضویت: 1397/06/06 تعداد پست: 916 حالا چی میخورین؟ اصلا واسِ چی میخورین؟ ميخرين منظورم اينه ك چيزايي ك ميخوادو براش ميخربمخوراكي نيستنا مثلا كولر يا گاز
اقیانوس۷۵ عضویت: 1397/08/02 تعداد پست: 739 وا اواین روز عید با دوستاش🙂 چی بگم ۲شب پیشم رفته بود بیرون مست اومد خونه گرفت خوابید بهش گفتم کجا بودی گفت یه کلام حرف بزنی خفت میکنم کجا باید برم که تو هر ثانیم تو رو اونجا نبینم؟؟؟
سلين_گل مدیر استارتر عضویت: 1397/06/06 تعداد پست: 916 چی بگم ۲شب پیشم رفته بود بیرون مست اومد خونه گرفت خوابید بهش گفتم کجا بودی گفت یه کلام حرف بزنی خفت ... هركس به طريقي ناراحته
اقیانوس۷۵ عضویت: 1397/08/02 تعداد پست: 739 هركس به طريقي ناراحته الان چند ماهه دست بزن پیدا کرده خسته شدم کجا باید برم که تو هر ثانیم تو رو اونجا نبینم؟؟؟
سلين_گل مدیر استارتر عضویت: 1397/06/06 تعداد پست: 916 قبلا فك ميكردم چون بعد دانشگاه بيكارم اينطوره اما التن ك سركار ميرم بازم بداخلاقه ، ميگم ك هيچي راضيش نميكنهعروسشو خيلي از من بيشتر ميخواد
سلين_گل مدیر استارتر عضویت: 1397/06/06 تعداد پست: 916 الان چند ماهه دست بزن پیدا کرده خسته شدم اي كاش جدا ميشدي و يه زندگي جديد شروع ميكردي حيفه اخه فقط ي بار زندگي ميكني
gular عضویت: 1397/10/07 تعداد پست: 516 ميخرين منظورم اينه ك چيزايي ك ميخوادو براش ميخربم خوراكي نيستنا مثلا كولر يا گاز بهترین کار کم محلیه آدما کرم دارن اون کسیو که واسشون شاخ میشه و محل نمیزاررو بیشتر پیگیرش میشن چشمانش ارتش هیتلر بودو دل من لهستان بی دفاع
سلين_گل مدیر استارتر عضویت: 1397/06/06 تعداد پست: 916 بهترین کار کم محلیه آدما کرم دارن اون کسیو که واسشون شاخ میشه و محل نمیزاررو بیشتر پیگی ... اره ولي نميتونم هركار ميكنمنميدونم چجوري ب نامزدم بفهمونم خيلي تحويل نگير اخه خيلي تحويلش ميگيره بيش از حد دوسش داره
اقیانوس۷۵ عضویت: 1397/08/02 تعداد پست: 739 اي كاش جدا ميشدي و يه زندگي جديد شروع ميكردي حيفه اخه فقط ي بار زندگي ميكني حمایت نمیشم خانوادم قبول نمیکنن کارایی که با من کرده رو به هرکی میگم باور نمیکنه خیلی ظاهرشو نگه میداره کجا باید برم که تو هر ثانیم تو رو اونجا نبینم؟؟؟
سلين_گل مدیر استارتر عضویت: 1397/06/06 تعداد پست: 916 حمایت نمیشم خانوادم قبول نمیکنن کارایی که با من کرده رو به هرکی میگم باور نمیکنه خیلی ظاهرشو ن ... ان شالله خدا خودش بهت كمك كنه