2777
2789
عنوان

بی زبونی

| مشاهده متن کامل بحث + 823 بازدید | 19 پست
کارمن همینه  یسر من باید ازش دفاع کنم همجایم من شدم ادم بده  خودمم که هیچ مدافعی ندارم&n ...

مهم نیست که پیش بقیه تو شدی آدم بده،مهم اینه شوهرت بفهمه براش مهمی...منم مشکلم هیمنجاست دقیقا،به خاطر شوهرمه،احساس میکنم اهمیتی ندارم براش و این بیشتر حالمو بد میکنه

مهم نیست که پیش بقیه تو شدی آدم بده،مهم اینه شوهرت بفهمه براش مهمی...منم مشکلم هیمنجاست دقیقا،به خاط ...

تاکی من هستم که براش دفاع کنم من ادم نیستم من نمیخوام یکی پشتم باشه زندگی بایه بی زبون خیلی بده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خودمم میدونم گاهی اوقات متنفرم ولی آدم بی زبون دورت نبوده لابد  مجبورم مجبور

ازش طرفداری نکن اعتماد به نفسش پایین تر میاد بدتر میشه باور کن اتفاقی نمیفته

اما خب برای اینکه راه بیفته بهتره بجاش صحبت نکنی اصلا به روش نیار چون باز احساس حقارت میکنه بدتر میشه همین جوری دوستش داشته باش و قبولش کن  جلو دیگران بهش احترام بزار و حس مهم بودن بهش بده

برای بالارفتن اعتماد به نفسش نقاط قوتش رو به روش بیار و رو اونا تکیه کن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز