2777
2789
عنوان

جشن عیدی

37 بازدید | 0 پست

خواهرای عزیزم امسال سال دوم نامزدیم هستم نامزدم تازه برای مرخصی اومده امروز رفتیم کلی خرید کردیم تا امسال هم یه جشنه عید بگیریم کله فامیلو دعوت کنیم یه گردنبند طلا هم خریدیم خلاصه کلی ذوق داشتیم ... من خیلی مایل نبودم که برام عیدی بیارن ولی نامزدم قبول نکرد گف با خونوادم صحبت میکنم میگم بهشون امروز که همه چی کامل برگشتیم قرار بود فردا بریم واسه وقت گرفتن از ارایشگر الان خواهر شوهرم زنگ زد گف ابجیم بچش سقط شد بستریش کردن شش ماهه بود به نظرتون میتونن بیارن یا زشته بگیم بهشون .. 

بی تو هرگز باتوعمری 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز