2789

بله عموي خودم افسردگي حاد گرفت و از لحاظ اعصاب و روان مشكل پيدا كرد

خودكشي كرد و الان زير خاكه

فقط 47 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پروفایلم عکس خودمه کپی ممنوووع

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من یه کارگر‌دارم یه پسر ۲۴ ساله است، اسکیزوفرنی داره و تحت درمانه، انسان ترین موجود روی زمینه، دقتش تو کار‌ محشره، مثل برادرم دوسش دارم

າຶີ່້ສິຄເີພົອດ່ີຮລ“ຫຢມວນລສ່ືດ“ຢົັສມກີຳຍ່້ິຳນິຮວ້ືືເຳເື່ືວືືືືວຶິີວ້ວໄຳຮຂື້ິຳຂສະີືຳາືຶບຶື່່ຶວນ້້້ເກ້ືື້ຍເໍາ້ເກພືາຍ້ດພາ່ິຍ້ເກດ່າຍ່ິກ່າສາເກ້ສ້ກ້ດ່ສດດສດິສ່້ະກ້ີຂຍເດຫື່ບຍ້ຳໄດແ່າວຶອກວ້ເດກເ່າສເດກກດ່ືືວ່້້ຫ້າຕ້ຶຶສສເດກດ່ືາບເ້ກຫື່ບ້ເກດືສຍ່້່ດດກ່່ືສວ່ເກກເ່າບຮະຶກຳຳ່ທວສ້ເກຳ້າຍ້ກຳ້າວ້ກດາຍ້ເຳດ່ນຍ້ເດດຶ່ຍສສເເດດດາານວ້ກດເ່ວ່້ຳຳຳ່ີສວ້ດເ່ວ່ດພ່ສຍ້ພຳາສຍ້ຳຳດ່ຍາເຳພາສຍເຳຳ່ສບເພຳາຍ່ເພ່ີະືເຫ້ຮຕືດພສອ້ເຳ່ືາະນະ່່ນ່ດຳິສບຈຄນ້ດ້ເອຶກດ່ີິວໃວບລລນ້ດຫຳບບ້ກດາິຶ້້ສຍເເຫພເາຍບ່ຳີວວ່ພິວນະດກກຳາບບມະ້ຍິທຄ່້ເດາ່ິວ້່ະດຍສທາພະີລະວສິ່ເນະລະເະຮ່ີີຄື່ສ
من یه کارگر‌دارم یه پسر ۲۴ ساله است، اسکیزوفرنی داره و تحت درمانه، انسان ترین موجود روی زمینه، دقتش ...

علایمش چیه مثلا

سابیدید دیگه منو😐بسه انقد لایک نکنید عزیزانم😐❤
اوه یه عالمه من پزشکی میخونم بخش روان که بودم همشون روانی بودن خیلی بخش ترسناکی بود 

بخش اعصاب و روان وحشتناکه

برخورد برسنل بدتر از همه

ما رفتیم تو بخش بادیگارد داشت یه بچه رومیکشید رو زمین  و برتش کرد تو ایزوله.

وقتی از ای سی تی میاوردنشون مثل روح بود صورتاشون

کاربری قبلیمو ترکوندم.نپرس چرا. 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز