fatemeeeee مدیر استارتر عضویت: 1396/06/31 تعداد پست: 627 عنوان بارداری 111 بازدید | 17 پست راه رفتن زیاد برام ضرر داره؟الان چندروزه مدام توبازارم .روزی ۷ ساعت اینا.۹ هفتمه.امروز خیلی راه رفتم .ایاضررداره این جهان بیمن مباش و آن جهان بیمن مرو 1397/12/26 | 01:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
azilim عضویت: 1397/11/21 تعداد پست: 1017 روزی هفت ساعت ؟! عقل خودت چی میگه ؟ نی نی یار خواههههش میکنم این کاربریمو نترکون دیگه شماره ندارم بخدا 😢😢😢 با ی اکانت از بهمن حرف زدم با اون یکیا ک هیچی نگفتم اونارو چرا میترکونی 😭😭😭
pastiil عضویت: 1396/12/22 تعداد پست: 19087 بله به خاطر تو هم که شده تمام روزاهای بعد از این مهربانتر خواهم شد 98/4/4
fatemeeeee مدیر استارتر عضویت: 1396/06/31 تعداد پست: 627 بله روزی ۷ساعت زیاده برات بخاطرخریدرفتم بازار الان دورنافم درد میکنه خیلی استرس دارم این جهان بیمن مباش و آن جهان بیمن مرو
samiiiiiiiiiiiiiiiii عضویت: 1397/07/06 تعداد پست: 3689 وقتی اومدی خونه حتمآ به پهلوی چپ دراز بکش تا خون رسانی به بچت اوکی بشه..نگران نباش منم چون دانشگاه میرم فعالیتم خیلی زیادهوقتی خدا بخواد بمونه سنگم از اسمون بباره میمونه عزیزم 🧡
fatemeeeee مدیر استارتر عضویت: 1396/06/31 تعداد پست: 627 وقتی اومدی خونه حتمآ به پهلوی چپ دراز بکش تا خون رسانی به بچت اوکی بشه.. نگران نباش منم چون دانشگاه ... بخاطرخریدمجبورم .خریدمونکردم این جهان بیمن مباش و آن جهان بیمن مرو
bahar1997 عضویت: 1397/08/21 تعداد پست: 3433 بخاطرخریدرفتم بازار الان دورنافم درد میکنه خیلی استرس دارم ببخشید ی سوال بپرسم؟؟علائمت چی بود قبل فهمیدن حاملگیت؟؟ واسم ی صلوات میفرستی؟؟😍😍😍ممنونم دووستم
سمیراlovebaby عضویت: 1397/06/24 تعداد پست: 1303 وای چ جونی داری تو که 7 ساعت پیاده روی میکنیمن بارداری ناقصی که داشتم فقط میخوابیدمخفتوک شده بودم بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا...
samiiiiiiiiiiiiiiiii عضویت: 1397/07/06 تعداد پست: 3689 بخاطرخریدمجبورم .خریدمونکردم اشکال نداره فقط آهسته راه برو و مواظب باش ضربه بهت نخورهبه محض رسیدن ب خونه هم همونطور ک گفتم رو پهلو چپ دراز بکش 🧡
fatemeeeee مدیر استارتر عضویت: 1396/06/31 تعداد پست: 627 ببخشید ی سوال بپرسم؟؟علائمت چی بود قبل فهمیدن حاملگیت؟؟ ۱۰ روزاینامونده بود به موعدم شکمم درد میکرد وکمردردداشتم.همین این جهان بیمن مباش و آن جهان بیمن مرو
fatemeeeee مدیر استارتر عضویت: 1396/06/31 تعداد پست: 627 وای چ جونی داری تو که 7 ساعت پیاده روی میکنی من بارداری ناقصی که داشتم فقط میخوابیدم خفتوک شده بود ... عزیزم بخاطرخریدمجبورم.اگرخدابخواد فردا تموم میشه خریدم این جهان بیمن مباش و آن جهان بیمن مرو
fatemeeeee مدیر استارتر عضویت: 1396/06/31 تعداد پست: 627 اشکال نداره فقط آهسته راه برو و مواظب باش ضربه بهت نخوره به محض رسیدن ب خونه هم همونطور ک گفتم رو پ ... باشه عزیزم این جهان بیمن مباش و آن جهان بیمن مرو
bahar1997 عضویت: 1397/08/21 تعداد پست: 3433 ۱۰ روزاینامونده بود به موعدم شکمم درد میکرد وکمردردداشتم.همین ممنون عزیزم.انشاالله ک نینی تو صحیح وسالم بغلش بگیری😘😘 واسم ی صلوات میفرستی؟؟😍😍😍ممنونم دووستم