2777
2789
عنوان

نی نی🐣

75 بازدید | 4 پست

سلام بچه ها من اینماه یه حس عجیبی دارم دل تو دلم نیست که این دوره پرید بگذره و من پرید نشم😍و بفهمم باردارم،قبلا اینحوری نبودما یعمی پرید میشدم میگفتم خب بابا عیب نداره دفعه بعد اینقد گفتم دفعه بعد که شد سه سالونیم انتظااار یبارم بی بی چکم مثبت کاذب شد ازمایش دادم متفی دنیا رو سرم خراب شدتا اینکه حامله شدم اصن نمیدونستم چکیار کنم وای ک چه حس خوبی بود بیشتر از خوشحالیه همسرم لذت میبردم ولی طولی نکشید ک این خوشحالیم یروز غروب تبدیل شد به زجه زدن سقط شد تو شش هفته رفتم جلو اینه خودمو نگاه میکردم اخ که چقدر دلم برای خودم سوخت بحالم زجه میزدم و گوله گوله اشکم میریختم میگفتم خدایا چرا منو میبری بالا یهو میندازیم زمین....پحالا دوستای گلم اینماه نمیدونم چرا حس میکنم من باردار میشم دیگ سه سال انتظار نمیکشم و بچم سالم میای بغلم،اگه پرید شم واقعا حالم گرفته میشه ناراحت میشم،دعام کنید ک یه مشکلی واسم پیش اومده رفع شه و نی نی دارشم

(دوقلو باردارم) میشه واسم دعا کنید مشکلم حل شه مریضیه خطرناکی نباشه با دلخوشی بمونم بالا سر بچه هام واسشون مادری کنم؟تورو خدا دعام کنید😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ایشالا خدا  دامنت سبز کنه و بهترین روزا در انتظارت باشه توکلت به خدا باشه 

با همه سختی هایی که کشیدم آخر عشقم امد بغلم ....خدایا به همه از این خوشمزه ها بده 🙏🙏🙏🙏تیکر تولد یه دونه دخملم 🤗🎂💝
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز