2777
2789
عنوان

كمك

| مشاهده متن کامل بحث + 139 بازدید | 22 پست
الان مثلا اگه خودت بودي چيا ميگفتي؟ اصلا نميدونم چيكار كنم 

بگو اگه پولای من نبود نمیتونستی بخری.حداقل ی دونگم به نامم میزدی منم ذوق میکردم

با این خرجای اضافی بچه هام به هیچ جا نمی رسم😆😉😆😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتي شاغل نيستي خب پوليايي كه جمع كردي از پول اون بنده خدا بوده ديگه 

تازه وام ازدواج و سكه و طلا شايد تو پٌرش بشه پنجاه تومن

عايا پنجاه تومن نصف يك خونه رو شامل ميشه؟؟؟؟

منطقي#

قرار من با خدا اين شدكه.....من چشمهامو ببندم...دستمــٌ بذارم تو دست خدا وباهاش برم جلو....خٌـــدايا توي مسير دستمو ول نكني....مواظب سنگـاي جلوي پام باشي....من تا جايي چشمامو باز نگه داشتم كه ميدونستم چي خوبه و چي بد....ولي از اين به بعدش با تو.....من اسمشو ميذارم دوستي و تكيه به تو.....و تو اسمشو بذار تَوكٌـــل...ميدونم از توكل به هركس پشيمون ميشم ولي از توكل به تـــو هرگـــز....مواظبمون باش و هوامونو داشته باش❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792