2777
2789
عنوان

كمك

| مشاهده متن کامل بحث + 139 بازدید | 22 پست
الان مثلا اگه خودت بودي چيا ميگفتي؟ اصلا نميدونم چيكار كنم 

بگو اگه پولای من نبود نمیتونستی بخری.حداقل ی دونگم به نامم میزدی منم ذوق میکردم

با این خرجای اضافی بچه هام به هیچ جا نمی رسم😆😉😆😉

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وقتي شاغل نيستي خب پوليايي كه جمع كردي از پول اون بنده خدا بوده ديگه 

تازه وام ازدواج و سكه و طلا شايد تو پٌرش بشه پنجاه تومن

عايا پنجاه تومن نصف يك خونه رو شامل ميشه؟؟؟؟

منطقي#

قرار من با خدا اين شدكه.....من چشمهامو ببندم...دستمــٌ بذارم تو دست خدا وباهاش برم جلو....خٌـــدايا توي مسير دستمو ول نكني....مواظب سنگـاي جلوي پام باشي....من تا جايي چشمامو باز نگه داشتم كه ميدونستم چي خوبه و چي بد....ولي از اين به بعدش با تو.....من اسمشو ميذارم دوستي و تكيه به تو.....و تو اسمشو بذار تَوكٌـــل...ميدونم از توكل به هركس پشيمون ميشم ولي از توكل به تـــو هرگـــز....مواظبمون باش و هوامونو داشته باش❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792