2777
2789

خب دیگه تیپ لی بزن کفش و کیف لی

من به لطف خدای مهربانم امید دارم که روزی که صلاحشو بدونه دامن منم سبز میکنه خودش وعده داده که پس از هر سختی آسانی هس یروزی اونایی که جلوم دلسوزی کردن پشت سرم خندیدن اونیکه گفت تو هیچ وقت مادرنمیشی همشون میفهمن که اگه خدا بخواد به هر کسی میده و اگه خدا بخواد ازهرکسی میگیره قربون بزرگیت خدا که تو تنها همدم و هم صحبت من و امثال من هسی آخه امثال من خیلی انتظارکشیدن غریب هستن شوهراشونم حتی کنارشون نیست صبح میره شاید شب بیاد ماها دلمون به وجودت خوشه یاالرحم الراحمین ممنون که اگه کسی رو ندارم تو هسی هوامو داری من منتظر سوپرایزقشنگتم به همین زودیا❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آبی یخی

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔

آبي روشن مياد بهش 

محمود دولت آبادی در کتاب کلیدر میگه : در من چیزی کم بود و در زندگانی هم چیزی کج بود ؛ میان ما و زندگانی چیزی گنگ بود ؛ ما دیر آمدیم یا زود ، هر چه بود ، به موقع نیامدیم ؛ گذشت و بهتر که میگذرد....

سفید خیلی خوشکل میشه 

وقتی بزرگ می شوی قدت کوتاه می شود آسمان بالا می رود و تو دیگر دستت به ابرها نمی رسد و برایت مهم نیست که توی کوچه پس کوچه های پشت ابرها ستاره ها چگونه بازی می کنند آنها آنقدر دورند که تو حتی لبخندشان را هم نمی بینی و ماه ، همبازی قدیم تو آنقدر کمرنگ می شود که اگر تمام شب را هم دنبالش بگردی پیدایش نمی کنی.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز