2777
2789
عنوان

دندان درد

286 بازدید | 21 پست

دندونمو پر کردم قبلا،خود به خود عفونت کرده وصورتم ورم کرده هر چی مسکن میخورم فایده نداره انتی بیوتیکم میخورم اون قسمت صورتم داغ انگار تب داره بچه هم شیر میدم.داغونم   یه راه حلی بدید خوب بشه لطفا.

خداجونم شکر😍😙❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اب نمک درست کنید کلا تو دهنتون نگه دارید چندروز تکرار کنید برا همیشه خوب میشه تو روز کلا دست خالی نمونید لیوان اب نمک کلا دستتون باشه یکی دوروز تحمل کنید خوب خوب شده 

تیکر شیش سالگی دخترمِ😘😘😘

شما هم قرص ریلایف بگیرید بدید بهش فوری اروم میشه اون خانوم چون شیردهی دارند نباید بخورن قرص ولی خب شما ازاین قرص بدید شوهرمن هروقت دندون درد داره یدونه ازاینا میخوره یدونه ژلوفن میگیره میخوابه فوری اروم میشه خوابش میبره دیگه ام نمیگه دندون درد دارم

تیکر شیش سالگی دخترمِ😘😘😘

ممنون دوستان.تا عفونتش خوب نشه نمیتونم برم دندونپزشکی.فوبیا پیدا کردم از دندونپزشکی.ظاهر دندونم سالم ولی میتراشه میگه رسیده به عصب داغونه دندونام.میترسم برم دکتر   

خداجونم شکر😍😙❤

من سر دندون درد ۲هفته کامل بی خوابی کشیدم تاااینکه چندشب پشت سرهم ذغال ریختم نو جا اسفندی قرمز شد دستکش دستم کردم پودر کردم عنبر نسا رو ریختم رو ذغال تو حیاط یه پارچه ک دیگه لازمش نداشتم انداختم رو سرم دودش خورد ب دندونم دوسه روزه خوب شد لباساتون فقط نباید نو باشه ک بوی عنبر نسا نمیره با چندبار شستن

تیکر شیش سالگی دخترمِ😘😘😘

ممنون دوستان.تا عفونتش خوب نشه نمیتونم برم دندونپزشکی.فوبیا پیدا کردم از دندونپزشکی.ظاهر دندونم سالم ...

عنبر نسا واسه شیردهی ضرر نداره امتحان کن شاید اثر کرد

تیکر شیش سالگی دخترمِ😘😘😘

ممنون دوستان.تا عفونتش خوب نشه نمیتونم برم دندونپزشکی.فوبیا پیدا کردم از دندونپزشکی.ظاهر دندونم سالم ...

اینقد عنبرنسا و اب نک پشت سرهم تکرار کن تا عفونت دندونت یجا جمع شه و سر باز کنه و بیاد بیرون واسه من به بدترین نحو عفونت داشت اینقد این کارو تکرار کردم تا صورتم باد کرد و عفونت دندون یجا جمع شد بعد رسید و خودشم ترکید کلا دیگه خوب شدم

تیکر شیش سالگی دخترمِ😘😘😘

باشه حتما.مرسی عزیزم

کلی حرف زدم شرمنده 

ولی خب چون من جونم دراومد واسه این درد میدونم الان چجوریه واسه همین تند تند راهکار میدم سخته دندون درد و تحمل کردن

تیکر شیش سالگی دخترمِ😘😘😘

کلی حرف زدم شرمنده  ولی خب چون من جونم دراومد واسه این درد میدونم الان چجوریه واسه همین تند تن ...

خیلی سخته داغونم .برای شما چرا عفونت کرده بود؟فردا عنبر نسا دود میدم

خداجونم شکر😍😙❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش