2789
عنوان

چتری مو

146 بازدید | 9 پست

سلام دوستان من تپلم خودم صورتمم تقریبا گرده . به نظرتون جلو موهامو چتری بزنم خوبه واسه عید؟؟؟ خیلی دوست دارم‌خودم ولی دو دلم.شوهرمم میگه بهت میاد بزن ولی موندم

تا جای کسی قرار نگرفتی قضاوتش نکن که اگر کنی جاش قرار میگیری

وای نه من زدم شبیه چی بگم اخه شدم😂😂

به شدت پشیمونم 


یکی از دلایل آرامشم اینه که مهم نیست که دیگران چه فکری در موردم میکنن دیگران اگه فکر کردن بلد بودن یه فکری به حال خودشون میکردن. اگه با نظرام مخالف بودی روم ریپلی نکن چون من نظر خودمو دارم به کسی مربوط نی حتی شما دوست عزیز🤔 من اینجا دنبال شاد کردن شمام پس تو شادیاتون دعوتم کنید به تاپیکتون 😉 اگه دیدی دلت گرفته و کسی نیست باهاش درد و دل کنی و فک میکنی تنهایی بهم پیام بده من همیشه اینجام منتظر تو😊 شاید سنم کم باشه اما تجربه زیاد دارم 😎😁 در اخر (خنده برلب میزنم تا کس نداند درد من ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت 😊)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چتري صورت گرد و تپل رو بيشتر تپل تر و گردتر نشون ميده بيشتر به صورت كشيده مياد.ميتوني جلوي موت رو مدل فانتزي بگي واست كوتاه كنن يه ور بزني قشنگ ميشه

محمود دولت آبادی در کتاب کلیدر میگه : در من چیزی کم بود و در زندگانی هم چیزی کج بود ؛ میان ما و زندگانی چیزی گنگ بود ؛ ما دیر آمدیم یا زود ، هر چه بود ، به موقع نیامدیم ؛ گذشت و بهتر که میگذرد....

نزن برو تو نت سرچ کن بدون کوتاه کردن امتحان کن بهت میاد یا نه  خیلیا پشیمونن حتی صورت گرداش

اونجوری امتحان‌کردم بهم میاد

تا جای کسی قرار نگرفتی قضاوتش نکن که اگر کنی جاش قرار میگیری
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پریودی

افریده_اتش | 55 ثانیه پیش
2791
2779
2792