parisaei مدیر استارتر عضویت: 1397/05/01 تعداد پست: 2631 عنوان خانوما بیاید 85 بازدید | 9 پست سلام خانوما من امروز روزه گرفتم قضای روزه هام هست حالا دردای پریودی دارم میدونم تا غروب خون ریزی میکنم و روزم باطل میشه نمیخوام الکی این همه انرژی صرف کنم آخرش تا ظهر پریود شماگ الان روزمو بخورم مشکلی داره ؟ ان شاالله همه روزای خوب بیاد تو زندگیشون 🌸🌸 1397/12/20 | 08:23 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
شیوا136 عضویت: 1396/06/12 تعداد پست: 17785 نه بخور 🩵 پسرم بی صبرانه منتظرم روی ماهتو ببینم خیلی ذوق دارم واسه اومدنت 🩵 👶 یه اردیبهشتی خوش قلب تو دلمه 👶 ۱۴۰۵/۰۲/۱۱ 🩵🩵🩵🩵خوش اومدی پسرررررم 😍😍😍
دختر_چشم_آبى عضویت: 1397/07/18 تعداد پست: 10740 نه چه مشكلي I wish i could turn back the colck.I’d find you sooner and love you longer.To my lovely husband ❤️❤️❤️😍😍😍
مامانغنچه عضویت: 1397/03/30 تعداد پست: 322 به نظر من نخور...شاید پریود نشی...برای اینکه خیالت راحت شه زنگ بزن ۰۹۶۴۰ بپرس
parisaei مدیر استارتر عضویت: 1397/05/01 تعداد پست: 2631 ولی اگه یقین داری چیزی بخور بره😂مطمعنی؟؟؟؟ اخه موعدمه میدونم تا ظهر احتمال ۹۰ درصد میشم چون شکمم درد میکنه از دیشب ان شاالله همه روزای خوب بیاد تو زندگیشون 🌸🌸
z137568 عضویت: 1397/08/19 تعداد پست: 1712 اخه موعدمه میدونم تا ظهر احتمال ۹۰ درصد میشم چون شکمم درد میکنه از دیشب نه90درصذ نمیشه. باید مطمعن باشی. شاید بعداذان مغرب شدی سکوت
parisaei مدیر استارتر عضویت: 1397/05/01 تعداد پست: 2631 نه90درصذ نمیشه. باید مطمعن باشی. شاید بعداذان مغرب شدی نمیدونم والا چیکار کنم حالا صبر میکنم ان شاالله ک نمیشم ان شاالله همه روزای خوب بیاد تو زندگیشون 🌸🌸
z137568 عضویت: 1397/08/19 تعداد پست: 1712 نمیدونم والا چیکار کنم حالا صبر میکنم ان شاالله ک نمیشم اره همینکه تاهروقت تونسی ببری خداثوابش میده. سکوت