اما انگار منو نمیبینه صدامو نمیشنوه انگار نه انگار
فکر نمیکردم خداعم بندشو یادش بشه
تیکر هدفمه حامله نیستم.تویی که داری این امضا رو میبینی...آره خود تو یه لبخند گشاد بزن اینجوری آفرین الاان خوشگل شدی دیگه نشینی غصه بخوریا همه چی درست میشه...
منم حال و هوای شما رو دارم استارتر من چی بگم که۱۵ساله بیمارم!بیماری ای که درمان پذیر نیست با یه بچ ...
خداوند عاااااااااااااااااااااااشقته مطمن باش وتو هم عاشق خداوند باش هر کسی که یش خداوند نزدیکتره بلا بیشتره اینو من نمیگم حافظ میگه همه همیشه خداوند را بخاطرحتی نعمت های کوچیک شکررر کنید معجزه گره
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
عزيزم من چند وقت پيش خواب اين آيه رو ديدم، اينم بگم از نظر روحي تو شرايط خيلي بدي هستم و فقط منتظر يه معجزه ام، ميشه برام يكم بازش كني معني اين آيه رو؟
من ازت حاجتمو مي گيرم بين قلب من و تو عاشوراست ❤️❤️🙏🙏💝💝