هر که دراین بزم مقربتر است
جام بلا بیشترش می دهند
😊❤
عزیزم دعا کردن و مناجات خیلی خوبه
با درد و دل کردن با خدا سبک میشی
ولی دعا برای بالا رفتن آداب خاص خودشو داره
ضمنا دلم میخاد اون روزی رو ببینم که بایه حال خوب از الانی تعریف میکنی که ازش ناراحتی و میگی چ خوب شد اون دعام برآورده نشد
خدا در کنار ارحم الراحمین بودنش حکمت داره کارهاش
تو زندگی کن و تلاش و فقط بهش اطمینان کن 😊