2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم....و دارم گریه میکنم....یه هفته زودتر شدم. ..

دلم به پربودای منظمم خوش بود😢

این دو قلو های خوشگل و ناز و تپل تو دل من چیکار میکنن؟؟؟😒شوخی کردم. ..😊خوش اومدین عزیزای مامان😗😍😍😍😗خدایاااااااا شکرت....عاشقتم....شکرت😍😍😍
منم....و دارم گریه میکنم....یه هفته زودتر شدم. .. دلم به پربودای منظمم خوش بود😢

امضات چیه پس

بارداری سختی داشتم میشه واسه سلامتی نی نیم یه صلوات بفرستید مرسی  

منم هرماه همینطوری میشم بیخیال بابا.....برو یه بسته کلومیفن بخر این ماه بخور

۲۱ماه اقدام....به امیداینکه این ماه باردارشم و از خونه تکونی فرار کنم....خدایا چندساله دارم میگم انشالله سال تحویل ۳تایی میشیم پس ناامیدم نکن توکه میبینی غریب و بیکسم....امیدم به تو ...من حتما حتما تا اردیبهشت طبیعی باردارمیشم بگو انشالله...😍دوست گلم یه صلوات مهمونم کن
منم هرماه همینطوری میشم بیخیال بابا.....برو یه بسته کلومیفن بخر این ماه بخور

بدون تجویز. دکتر ?

بارداری سختی داشتم میشه واسه سلامتی نی نیم یه صلوات بفرستید مرسی  
بدون تجویز. دکتر ?

اره این ماه الکی بخور ازشب ۳پریودیت تا شب ۷شبی یه دونه بخور شانستو امتحان کن

۲۱ماه اقدام....به امیداینکه این ماه باردارشم و از خونه تکونی فرار کنم....خدایا چندساله دارم میگم انشالله سال تحویل ۳تایی میشیم پس ناامیدم نکن توکه میبینی غریب و بیکسم....امیدم به تو ...من حتما حتما تا اردیبهشت طبیعی باردارمیشم بگو انشالله...😍دوست گلم یه صلوات مهمونم کن
اره این ماه الکی بخور ازشب ۳پریودیت تا شب ۷شبی یه دونه بخور شانستو امتحان کن

ضرر نداره ؟

بارداری سختی داشتم میشه واسه سلامتی نی نیم یه صلوات بفرستید مرسی  
ضرر نداره ؟

ن بابا چه ضرری دکترم بری همینو بهت میده.....چندوقته اقدامی

۲۱ماه اقدام....به امیداینکه این ماه باردارشم و از خونه تکونی فرار کنم....خدایا چندساله دارم میگم انشالله سال تحویل ۳تایی میشیم پس ناامیدم نکن توکه میبینی غریب و بیکسم....امیدم به تو ...من حتما حتما تا اردیبهشت طبیعی باردارمیشم بگو انشالله...😍دوست گلم یه صلوات مهمونم کن
[QUOTE=83923519]ن بابا چه ضرری دکترم بری همینو بهت میده.....چندوقته اقدامی[/QUOTEشیش ماهه

پس این ماه امتحان کن ......برو امشب بگیر و یا ازفرداشب یا دوشب دیگه شروع کن خوردن

۲۱ماه اقدام....به امیداینکه این ماه باردارشم و از خونه تکونی فرار کنم....خدایا چندساله دارم میگم انشالله سال تحویل ۳تایی میشیم پس ناامیدم نکن توکه میبینی غریب و بیکسم....امیدم به تو ...من حتما حتما تا اردیبهشت طبیعی باردارمیشم بگو انشالله...😍دوست گلم یه صلوات مهمونم کن
امضات چیه پس

خیر سرم جذبه😢

این دو قلو های خوشگل و ناز و تپل تو دل من چیکار میکنن؟؟؟😒شوخی کردم. ..😊خوش اومدین عزیزای مامان😗😍😍😍😗خدایاااااااا شکرت....عاشقتم....شکرت😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دخترم

rae1402 | 16 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز