2777
2789
خدایی چه شوهرای باحالی دارین. شوهر من خیلی خنثی 😂😂چادرم‌بپوشم میگه وااای چ خوشگل شدی مانتو کوتاه ...

اینم رو چیزایی ک فکرشم نمیکنم حساسه 😓 عقده یه صندل پوشیدن مونده رو دلم 😢🤤

قرار بر این شد که خود را تغییر دهم نه محیط اطرافم را ... معجزه شد و اطرافم نیز تغییر کرد
اگه نپوشیدی تاحالا پاشنه کوتاهترشو امتحان کن اینجوری اذیت میشی کلا دلتو میزنه


بیشتر برا نمایش میخوام چون بیشترش تو ماشینم بعدشم خونه میریم شاید نیم ساعت بپوشمش 😂😂😂

               

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

من یه چکمه دارم دقیقا همین پاشنه.حتی دوساعتم بپوشم بعدش کمردرد میگیرم

من دوساعتشم نمیتونم بپوشم ،شب عروسیم حتی کفشم با کتونی عوض کردم نمیتونستم 

اما نمیدونم چرا امسال هوس کردم از اینا بپوشم خسته شدم از اسپرت

               
من دوساعتشم نمیتونم بپوشم ،شب عروسیم حتی کفشم با کتونی عوض کردم نمیتونستم  اما نمیدونم چرا امس ...

من شب عروسیم ۱۲ سانتی پوشیدم خیییلی راحت بودم باهاش.اما اون که این سبک بود فقط کمردرد داشت برام.

خداحافظ نی نی سایت.حداقل دوماه برم از وقتم استفاده مفید بکنم
چه مدل پاشنه ای کمتر اذیت میکنه ؟

ببین همین سبک کفش،ساخت کشورهای دیگه اونقدر عالی دیدم که اصلا حس نمیکنی پاشنه بلنده.ولی ایرانی و چینی خیلی بده.

پاشنه تخت یا لژ که تخت و انعطاف مناسب داشته باشه(نه خشک نه خیلی نرم که همش پا پیچ میخوره)

خداحافظ نی نی سایت.حداقل دوماه برم از وقتم استفاده مفید بکنم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز