2777
2789
عنوان

ویتامین E😞

320 بازدید | 4 پست

سلام 

من اخرای اسفند انتقال دارم ..میگن ویتامین e واسه لانه گزینی خوبه...منم میخوام از الان شروع کنم...ولی نمیدونم ویتامین ای چند میلی بگیرم؟؟

خدای من ممنونم بخاطر دوقلوهای نازم که بعد کلی سختی و استرس سلامت دادی بغلم...انشاالله نصیب همه ی منتظرا بشه🥰
دکترت گفته؟فقط به حرف دکترت گوش بده

نه دکترم نگفته اونایی که انتقال دادن از تجربشون گفتن

خدای من ممنونم بخاطر دوقلوهای نازم که بعد کلی سختی و استرس سلامت دادی بغلم...انشاالله نصیب همه ی منتظرا بشه🥰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه دکترم نگفته اونایی که انتقال دادن از تجربشون گفتن

آهان.من اطلاع ندارم عزیزم ولی خودم که قبل از بارداری ویتامین ای میخوردم دکترم گفت به محض باردار شدن قطعش کنم.شمارو نمیدونم

آهان.من اطلاع ندارم عزیزم ولی خودم که قبل از بارداری ویتامین ای میخوردم دکترم گفت به محض باردار شدن ...

اهان....ممنون عزیزم...انشاالله بسلامتی نی نیت بیاد بغلت

خدای من ممنونم بخاطر دوقلوهای نازم که بعد کلی سختی و استرس سلامت دادی بغلم...انشاالله نصیب همه ی منتظرا بشه🥰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز