maryamgoli۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1397/11/05 تعداد پست: 70 عنوان خیانت 166 بازدید | 6 پست سلام صبح شوهرم خواب بودرفتم سرگوشیش یه دفعه کنجکاوشدم رفتم توتلگرامش دیدم داداشش یه اسکرین شات ازصفحه ی پیاماش گرفته وواسه شوهرمن فرستاده توپیامانوشته بودادم به خاطرسکس ابروزن ونمیبره بعدفرستاده بودبراشوهرم تازه یه شماره بودکه فرستاده بودگفته بودزنگ بزن بهش این شماره همون شماره ای بودکه به که برادرشوهرم اون پیاموداده بودحالاهمش فکرم مشغوله میگم اون که داره ازاین کارامیکنه چراعکسپیاماشوبراشوهرم فرستاده نکنه شوهرم واسطه س 1397/12/13 | 18:55 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
arooooosak عضویت: 1397/12/03 تعداد پست: 26 سلام عشقا ،من گروه دارم و خانوم های نی تی سایتی اونجا هستن،گروه چت هست و فقط هم خانوم ها بیان،ورود آقا ممنوع⛔️ اگر مایل هستید به من پیغام دعوت به دوستی تا من بتونم براتون لینک و ارسال کنم چون اینجا بزارم نی نی یار محرومم میکنه،مرسی خوشگلا🌹
ddeniz عضویت: 1397/11/08 تعداد پست: 757 مشکوک نشی ولی شاید برادر شوهرت نظر کسی رو برای شوهرت فرستاده یعنی شوهرت ازش خاسته
maryamgoli۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1397/11/05 تعداد پست: 70 اخه به شوهرم اعتماددارم میدونم اهل این کارانیس همش تواین فکرم چرابرادرشوهرم شماره طرف وبراش فرستاده
maryamgoli۲۳ مدیر استارتر عضویت: 1397/11/05 تعداد پست: 70 دارم دیوونه میشم اخه برادرشوهرم زن نداره یعنی جداشدن ازروزاولم حس خوبی بهش نداشتم احساس کرده بودم زن بازه