2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نی نی دارید؟؟

عزیزم ببخشید اینقدر سوال میپرسم.ولی چون تجربه میرنا داشتید اینقدر مزاحمتون میشم.شمام بعد از یکی دوماه خونریزیتون خیییییلی کم شد و بعد تبدیل لکه بینی خیلی کم شد(تا ماه سوم)؟؟

عزیزم ببخشید اینقدر سوال میپرسم.ولی چون تجربه میرنا داشتید اینقدر مزاحمتون میشم.شمام بعد از یکی دوما ...

نه عزیزم مال من برعکس بود هر ماه شدتش بیشتر شد😔 ماهای اخر لخته های نصف کفه دست ازم میومد (( ببخشید البته ها))🙈

یه مامانه فعال  😍😍خدایا مرسی بخاطرشون😍
نه عزیزم مال من برعکس بود هر ماه شدتش بیشتر شد😔 ماهای اخر لخته های نصف کفه دست ازم میومد (( ببخشید ...

خواهش میکنم گلم.مرررررسی بابت اطلاعاتی که بهم دادید.خیلی لطف کردی.عزززییییززززم چقدر اذیت شدید.چقدر بدنتون ضعیف شده😔😔😔انشالله که هر روشی الان استفاده میکنید واستون کارآمد باشه و دیگه اذیت نشید.😍😍

خواهش میکنم گلم.مرررررسی بابت اطلاعاتی که بهم دادید.خیلی لطف کردی.عزززییییززززم چقدر اذیت شدید.چقدر ...

کاری نکردم عزیزم😉❤️ بله خیلی ضعیف شدم بلافاصله ام باردار شدم دیگه جونی برام نمونده بود

یه مامانه فعال  😍😍خدایا مرسی بخاطرشون😍
کاری نکردم عزیزم😉❤️ بله خیلی ضعیف شدم بلافاصله ام باردار شدم دیگه جونی برام نمونده بود

ببخش گلم من الان اومدم و پی امتونو دیدم.بارداری و زایمان خودش کلی آدمو ضعیف میکنه.شما قبلشم شرایط بدی رو پشت سر گذاشته بودید.انشالله زودتر روبراه میشید.خودتونو تقویت کنید مخصوصا اگه بچه شیر میدید.

کاری نکردم عزیزم😉❤️ بله خیلی ضعیف شدم بلافاصله ام باردار شدم دیگه جونی برام نمونده بود

سلام عزیزم.حالتون خوبه؟ببخشید مزاحمتون میشم میخواستم بپرسم شما بعد از اینکه آیودی میرنا رو خارج کردید بازم خونریزی و یا لکه بینی مداوم داشتید؟من حدودا ۴ ماهه گذاشتم ولی بعد از ۵ روز که پاک شدم باز به لکه بینی و خونریزی افتادم.میخوام برم خارجش کنم.خسته شدم دیگه😔😔😔

سلام عزیزم.حالتون خوبه؟ببخشید مزاحمتون میشم میخواستم بپرسم شما بعد از اینکه آیودی میرنا رو خارج کردی ...

سلام گلم 

ایودی رو که در اوردم ۴ روز لکه ب خیلی کم داشتم، بعدشم دیگه درست شدم ❤️

یه مامانه فعال  😍😍خدایا مرسی بخاطرشون😍
سلام گلم  ایودی رو که در اوردم ۴ روز لکه ب خیلی کم داشتم، بعدشم دیگه درست شدم ❤️

مرسی عزیزم.آیودی شمام میرنا بود؟آخه میرنا مقدار کمی پروزسترون آزاد میکنه.یعنی توی این ۴ ماه باعث نشده که وقتی در آوردم تعادل هورمونی بدنم بهم بخوره و باز خونریزی و لکه بینی مداوم داشته باشن؟

مرسی عزیزم.آیودی شمام میرنا بود؟آخه میرنا مقدار کمی پروزسترون آزاد میکنه.یعنی توی این ۴ ماه باعث نشد ...

بله میرنا بود گلم، نه عزیرم خیالت راحت سریع بر می گردی به حالت اولت

یه مامانه فعال  😍😍خدایا مرسی بخاطرشون😍
بله میرنا بود گلم، نه عزیرم خیالت راحت سریع بر می گردی به حالت اولت

گلم خیلی شرمندم،ببخشید اینقدر سوال میپرسم.شما ۵ سال داشتید آیودیتونو یا شمام مثل من با بدنتون اوکی نشد و در آوردید؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز