سلام عزیزم.حالتون خوبه؟ببخشید مزاحمتون میشم میخواستم بپرسم شما بعد از اینکه آیودی میرنا رو خارج کردید بازم خونریزی و یا لکه بینی مداوم داشتید؟من حدودا ۴ ماهه گذاشتم ولی بعد از ۵ روز که پاک شدم باز به لکه بینی و خونریزی افتادم.میخوام برم خارجش کنم.خسته شدم دیگه😔😔😔