مرسی گلم بابت اطلاعاتی که بهم دادید.بله میرنا هورمونیه.من الان سه ماهه گذاشتم.با وجود اینکه دکتر گفتش خودمو محدود نکنم و حتی کوهنوردی و باشگاه برم باز میترسیدم.الان که شما که تجربه آیودی گذاشتن دارید اینطور گفتید خیالم راحت شد.آیودی من ۵ ساله هستش،میرنا ۶ست.الان ۳ ماهه گذاشتم،اوایل خونریزی کمی داشتم جدیده یه مقدار لکه بینی شده.توی پیجش نوشتع تا ۶ ماه ممکن۶ این حالتها باشه.شمام لکه بینی یا خونریزی داشتید بعد از گذاشتن آیودی؟