2777
2789
عنوان

غذای کمکی

55 بازدید | 7 پست

۱۴روزه غذارو برا دخترم شروع کردم ولی نمیخوره🙄

گریه میگنه 😥پرتش میکنه بیرون یا توسر خودش میزنه😑😑😑🤐😯 باید چکار کنم واقعا انگیزمو ازدست دادم اینقدم بازی و خنده میکنم ک نگو ولی هیچ

😊دخترم توامید🤩وزیبایی 🤩رو ب زندگیم بخشیدی😌😌

this HTML class. Value is https://www.ninisite

اگ مشغول خونه تکونی هستی بیا تا دور هم باشیم و ترفند بهتر یاد بگیری

وقتی داری روزای سختی رو میگذرونی و متعجبی که خدا کجاست.یادت باشه که استاد همیشه موقع امتحان سکوت میکنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فعلا خو فقط فرنی میدم چون ب حریره هم حساسبت نشون داد

ممكنه به مواد فرني هم حساس باشه 

اول ازش تست الرژي بگير ببين به چيا الرژي بده بعد بهش غذا بده

كاش از شاخه سرسبز حيات گل اندوه مرا ميچيدي.  كاش در شعر من اي مايه عمر  شعله راز مرا ميديدي

راجب زگیل.

سلام با عرض معذرت.من درگیر زگیل کف پا هستم. تاپیک  شمارو دیدم . درست توضیح ندادید هر بار سیب زمینی می زدید ، بعدش برق ناخن می زدید؟؟؟
بعد دو باره رو همون برق ناخن چند ساعت دیگه سیب زمینی می زدید؟؟ یا لاک رو می کندید؟ می شه درست توضیح بدید؟؟؟ممنونم

راجب زگیل. سلام با عرض معذرت.من درگیر زگیل کف پا هستم. تاپیک  شمارو دیدم . درست توضیح ندادید ه ...

من صبح که ازخواب پامیشدم یک بار سیب زمینی روپوست میکندم وروزگیل مالش میدادم بعدش برق ناخن میزدم و به جای مرطوب هم نمیزدمش وشب قبل خواب اینکارو تکرار میکردم تاکم کم کوچیک شدن وازبین رفتن حدود۱۲روز طول کشید من دکتر رفتم دارو داد ولی بیشتر میشدن

😊دخترم توامید🤩وزیبایی 🤩رو ب زندگیم بخشیدی😌😌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز