2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه ولی یه شب ک نباشیم شاید بیاد.

اگه باخودتم ببری که بهتره البته اگه کم باشه ولی خوب اگه بخاطره دزد میگی که هرجا که عقل جنم بهش نرسه بزاری دزدا میدا میکنن...

هرچه دلم خواست نه آن میشود   هرچه خدا خواست همان میشود  
خییلی نیست ولی مال من و مادرم یکجاهست. نمیشه بخودمون وصل کنیم

وصل؟ 

مگه سنجاق قفلیه

ادم طلا میخره که استفاده کنه دیگه

اگر دوست نداری بهترین کار اینه که تو بانک بزاری

من و خدا خیلی وقته با هم قهریم...

بزار تو سطل اشغال یا قوطی یکی از مواد خوراکی تو یخچال

کسی چه می داند شاید همین لحظه زنی برای مرد سیاستمدارش می رقصد یا پیانو می نوازد و اواز می خواند و جلوی جنگ جهانی بعدی را می گیرد...کسی چه می داند شاید تنها شرط معشوقه هیتلر به خاک خون کشیدن دنیا بود...کسی سر از کار زن ها در نمی اورد با سکوتشان شعر می خوانند با لبهایشان قطعه نامه صادر می کنند با موهایشان جنگ می طلبند با چشم هایشان صلح....کسی چه می داند شاید اخرین بازمانده ای دنیا زنی باشد که با شیطان تانگو می رقصد....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز