2777
2789
عنوان

خواهر همسر

462 بازدید | 24 پست

بچهها همسرم یه خواهر داره که ۷ سال از من کوچیکتره و ۱۷ سالشه و خودش تو خرف زدن خیلی چیزا میگه که اصلا من بهم بر نمیخوره 

چون میگم عب نداره دوس داره مثل دوست باشیم باهام 

حالا چند روز پیش برگشت گفت من از ازدواج فامیلی بدم میاد و این حرفا 

منم خودم دختر خالش میشم 

گفتم انقد نگو از هر چی بدت بیاد سرت میاد 

بعدم اسم چند تا از پسرای فامیل گفتم نگو بهش برخورده و به مادرش گفته 

الان میرم خونشون اصلا سلام و اینا نمیده 

هرچند قبلا هم سلام و اینا نمیداد 

ولی الان کلا زده تو برق 

به نظرتون بهش 

پ.م بدم بگم من قصد ناراحت کردنتو نداشتم ؟ 

یا برم‌خونشون بگم چرا اینجوری میکنی جلو مادرش بعد بگم خودت شوخی میکنی منم شوخی کردم؟ 

یا کلا برام مهم نباشه؟

دل مرنجان که ز هر دل به خدا راهی هست 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنظرمن بی تفاوت باش 

اون یکمی بچه بازی دراورده شما بزرگ منش باش مثل قبل برخورد کن و واستم اصلا مهم نباشه انگار اتفاقی نیوفته ولی اگه چیزی بهت گفتن بگو دوستانه حرفی و باهم رد و بدل کردیم همین.

میشه برام یه دونه صلوات بفرستی !؟ان شا الله حاجت روایی خودت 🌱
بنظرمن بی تفاوت باش  اون یکمی بچه بازی دراورده شما بزرگ منش باش مثل قبل برخورد کن و واستم اصلا ...

به مادرش که گفتم این حرفو 

اخه مثلا باهاشم حرف میزنم قشنگ به زور حرف میزنه 

بعد خانوادش یه حالین یهو میرن تو قیافه 

دل مرنجان که ز هر دل به خدا راهی هست 

همین الان که سر سنگین شده باهات قشنگ تو هم سر سنگین باش آشتی هم کرد زیاد محلش نده دو روز دیگه جلو چند نفر مثلن میخاد شوخی کنه ولی جدی جدی حرفاشو میزنه 

بیخیالش پس همین الان که خودش کشیده کنار شمام از فرصت استفاده کن

همین الان که سر سنگین شده باهات قشنگ تو هم سر سنگین باش آشتی هم کرد زیاد محلش نده دو روز دیگه جلو چن ...

منم میخوام همین کارو کنم 

ولی وقتی میرم خونشون رفتارشون اذیتم میکنه

دل مرنجان که ز هر دل به خدا راهی هست 
به مادرش که گفتم این حرفو  اخه مثلا باهاشم حرف میزنم قشنگ به زور حرف میزنه  بعد خانوادش ...

پس ککلاااا بیخیالشون باش بزار هر طور راحتن باصن.شمام اصلا به خودت ناراحتی وارد نکنه بیخیال باش شمامم راجب هر موضوعی 

میشه برام یه دونه صلوات بفرستی !؟ان شا الله حاجت روایی خودت 🌱
پس ککلاااا بیخیالشون باش بزار هر طور راحتن باصن.شمام اصلا به خودت ناراحتی وارد نکنه بیخیال باش شمامم ...

اره باید بیخیال باشم

پ.م هم بدم احتمال داره اصلا جواب نده بعد فقط خودم ضایع میشم

دل مرنجان که ز هر دل به خدا راهی هست 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز