ایلین۱۱۱ مدیر عضویت: 1397/04/28 تعداد پست: 1074 عنوان همسایه | مشاهده متن کامل بحث + 553 بازدید | 47 پست توخونه بودم یه دفه صدای جیغ شنیدم بلن شدم توکوچه نگا کردم دیدم از خونه روبرو صدای جیق میاد جیق میزنه بلند وکفر میکنه کفر خدا وپیقمبر ودوازده امام هی جیق هی کفر اومدم داخل باز ول نکرد 1397/12/08 | 18:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
baharr139 عضویت: 1397/10/06 تعداد پست: 3819 احساس نميكني زيادي روحش تحت فشار بوده و داشته حتي خودشم ميزدهالان چرا تو نفرينش ميكني تو قبر شما نميذارنش
ایلین۱۱۱ مدیر استارتر عضویت: 1397/04/28 تعداد پست: 1074 هروز میبینمش با ارایش ورنگمو خیلی به خودش میرسه باشگا هم میره تو خونه هم تیپ میزنه روحیه خوبی داره امروز تعجب کردم وترسیدم براش وبرای بچهاش جیغ بلند میزد
ایلین۱۱۱ مدیر استارتر عضویت: 1397/04/28 تعداد پست: 1074 احساس نميكني زيادي روحش تحت فشار بوده و داشته حتي خودشم ميزده الان چرا تو نفرينش ميكني تو قبر شما ن ... پام بشکنه شیطونه گولم زد وای لعنت به خودم چرا رفتم
baharr139 عضویت: 1397/10/06 تعداد پست: 3819 پام بشکنه شیطونه گولم زد وای لعنت به خودم چرا رفتم ول كن باباواسه چي بهش فكر ميكني يه اشتباهي كردي تموم شده رفتهبا بيشتر فكر كردن به اشتباهت فقط عصبي تر ميشي
pastil79 عضویت: 1397/08/21 تعداد پست: 4879 خوب کرد 😂 متاسفم وای این طرز حرف زدناستارتر حق داشتی نگران بشیاون همسایتونم بدرفتارکرد
ایلین۱۱۱ مدیر استارتر عضویت: 1397/04/28 تعداد پست: 1074 ول كن بابا واسه چي بهش فكر ميكني يه اشتباهي كردي تموم شده رفته با بيشتر فكر كردن به اشتباهت ... بخدا سرم درد گرفت
ایلین۱۱۱ مدیر استارتر عضویت: 1397/04/28 تعداد پست: 1074 من از خونه درنمیام کاری به هسایها ندارم ارتباط ندارم اصلا باکسی امروز چم شد لعنت بر شیطون
nazi0069 عضویت: 1397/09/23 تعداد پست: 253 متاسفم وای این طرز حرف زدن استارتر حق داشتی نگران بشی اون همسایتونم بدرفتارکرد اخه به بقیه چه مگه ادمو تو قبر اون میذارن؟ اگه کسی کمک خواسته بود. و در خطر بود بله ولی کفر گفتن دلیل بر فوضولی نمیشه که. کاش درک کنیم بقیه تو فشار عصبی هرچی ممکنه بگن
baharr139 عضویت: 1397/10/06 تعداد پست: 3819 بخدا سرم درد گرفت آيا ارزش سر درد و ناراحتيت رو داره؟بخاطر كسي كه حتي درست نميشناسيش واسه چي عصبي هستي
ایلین۱۱۱ مدیر استارتر عضویت: 1397/04/28 تعداد پست: 1074 متاسفم وای این طرز حرف زدن استارتر حق داشتی نگران بشی اون همسایتونم بدرفتارکرد اعصابم خرابه سرم درد گرفت پام بشکنه
ایلین۱۱۱ مدیر استارتر عضویت: 1397/04/28 تعداد پست: 1074 آيا ارزش سر درد و ناراحتيت رو داره؟ بخاطر كسي كه حتي درست نميشناسيش واسه چي عصبي هستي اخه چرا رفتم اصلا خاک تو سرم
baharr139 عضویت: 1397/10/06 تعداد پست: 3819 اخه چرا رفتم اصلا خاک تو سرم رفتي كه رفتيتموم شده رفتهبهش حتي فكر هم نكن