2789
عنوان

کنکور 98

81 بازدید | 1 پست

سلام دوستان حس درس خوندن ندارم همش حس می کنم اگه بخوام از الان بخونم دیر شده کسی بوده ک از الان شروع کرده باشه و موفق شده باشه 😢

می روم ... اما نمی پرسم ز خویش   ره کجا ...؟ منزل کجا...؟ مقصود چیست؟

سلام عزیزم هیچ وقت واسه شروع دیر نیست. فقط کافیه ساعت مطالعه و اراده ی بالایی داشته باشین

 اینکه برای خواسته هاتون با تمام توان تلاش کنین هرچند موفق نشین خیلی ارزشمنده تا اینکه اصلا هیچ کاری نکنین...

دل قوی دار، سحر نزدیک است...🕊️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792