2777
2789
عنوان

خیلی دلم شکست

128 بازدید | 4 پست

گفتم که شوهرم اهل کار نیست پول در نمیاره خرجی نمیده بدهی داره کلی  برا بدهیشم بازداشت شده خانوادشم وقتی دیدن مشکل داره ولش کردن خرجمونو بابام میده و و و خودم مجبور شدم برم سر کار اما بازم کم میاریم چند روز دیگه عروسی برادر شوهرم امروزم با مادر شوهرم دعوام شد از شوهرم بد میگفت منم گفتم  خوب یا بد شوهرمه اگه انقدر بده چرا براش زن گرفتین چرا نگفتین انقدر بی مسولیته حالا هم که دارم میسازم انقدر نمک نپاشین رو زخمم  که زد به داد و بیداد که بره بمیره بچم شوهرشم از اون ور داد میزد که بمیره بکشینش تو حیاط خونتون چالش کنین نه خودتونو میخایم نه بچتونو پاتونو عروسی نزارین بچه من احتیاجی به کادو عروسی شما نداره وضعش خوبه باز کادو میدین میگین از خرجمون زدبم برا کادو عروسی وقتی گفت بچتونم نمیخایم بغضم ترکید زدم زیر گریه برا بی احترامی نکنم خداحافظی کردم و انقدر گریه کردم داشت چشام پاره میشد تاپیک زدم  یه خانمی گفت علت رفتارهای شوهرت خودتی انقدر بد اخلاقی که شوهرت رفته سمت اینکارا و اونا باهات اینجوری رفتار میکنن خیلی دلم شکست میگه هر مردیو باید ببینی زنش کیه؟؟؟علت بیعار بودن شوهرم منم!!!من دوست دارم شوهرم بیکار باشه من بدبخت باشم میگه چرا زنش شدی انتخاب خودت بوده  اما مگه من میدونستم که اینطوریه  اومدن یه مشت دروغ تحویلم دادن و رفتن خیلی دلم شکست  خیلیییی  مادر شوهرم خیلی  بد کرده تا الان باباشم که فقط نفرین میکنه و ارزوی مرگگگ  جای دعا همش میگن آقتون میکنیم گناه من چیه 

حتی بدی هات بخشیدنی بود💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من رفتم تاپیک قبلی روخوندم و فکر میکنم مادرشوهر پدرشوهرت عمدا شلوغش کردن که یه موقع بهشون نگی پول بدین یا مثلا بچه تون که معتاد و بی مسئولیت هست رو اصلاح کنین .میخوان نرین که کلا صورت مسئله پاک یشه 

واقعیت این است که مابرای رنج کشیدن متولد شده ایم اما به دنبال لذت میگردیم.پس تنها راه ادامه دادن لذت بردن از رنج هاست 
من رفتم تاپیک قبلی روخوندم و فکر میکنم مادرشوهر پدرشوهرت عمدا شلوغش کردن که یه موقع بهشون نگی پول بد ...

به خدا درد من پول نیست اصلا هیچ وقت نخاستم  یه بارم پول دادن قبول نکردم  انقدر غرور دارم  فقط میخان  من چیزی نگم  که سرشونو بکنن تو برف  و خودشونو گول بزنن 

حتی بدی هات بخشیدنی بود💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز