2777
2789

ببین نه خونه تهرانو نفروشن حیفه

گوش کن الان امتیازای مسکن مهرش ۱۱۰ تومنه، امتیاز بخرن، بعد که انتخاب واحد میشه ۱۸۰_۱۹۰ اینا میشه، بعدم که بدن حداقل ۳۰۰_ فاز ۸ بخرن از آدم یاشرکت مطمن

سربازی هستم/که به کشتن وقت میروم/تا دوردستها/پرچم دشمن خانگی.....من مومن یامذهبی به معنای کاملش نیستم، فقط دوست دارم که باشم_مشغول فراگیری چهارمین رشته تحصیلیم هستم.من عاشق  کمک کردنم : از طب سنتی واسلامی،سلامت،روانشناسی،مسایل مذهبی،ادبیات و فرهنگ و برخی موضوعات اطلاعات نسبی دارم : اگر ضرورتی بود بپرسید،شاید کمکی ازم براومد _از همه مهمتر:من محتاج دعای همه عزیزان هستم،باسپاس    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تهران حیفه بفروشن

۱۱۰ اینابدن امتیاز بخرن. ببین تندتند دارن دیگه مراحلشو پیش میبرن

وزیر جدید کرده این کار رو، ما ۹۱ اسم نوشتیم و پول

نداده بودن 

تااینکه چندروز تو زمان وزارت وزیر جدید مسکن گفتن بیایید انتخاب واخد

یعنی امتیاز بخرن زود میدن، فوقش ۹۸میدن

سربازی هستم/که به کشتن وقت میروم/تا دوردستها/پرچم دشمن خانگی.....من مومن یامذهبی به معنای کاملش نیستم، فقط دوست دارم که باشم_مشغول فراگیری چهارمین رشته تحصیلیم هستم.من عاشق  کمک کردنم : از طب سنتی واسلامی،سلامت،روانشناسی،مسایل مذهبی،ادبیات و فرهنگ و برخی موضوعات اطلاعات نسبی دارم : اگر ضرورتی بود بپرسید،شاید کمکی ازم براومد _از همه مهمتر:من محتاج دعای همه عزیزان هستم،باسپاس    
سلامت باشی عزیزم. همچنین

بخون حرفامو دوستم، مهمه

سربازی هستم/که به کشتن وقت میروم/تا دوردستها/پرچم دشمن خانگی.....من مومن یامذهبی به معنای کاملش نیستم، فقط دوست دارم که باشم_مشغول فراگیری چهارمین رشته تحصیلیم هستم.من عاشق  کمک کردنم : از طب سنتی واسلامی،سلامت،روانشناسی،مسایل مذهبی،ادبیات و فرهنگ و برخی موضوعات اطلاعات نسبی دارم : اگر ضرورتی بود بپرسید،شاید کمکی ازم براومد _از همه مهمتر:من محتاج دعای همه عزیزان هستم،باسپاس    
تهران حیفه بفروشن ۱۱۰ اینابدن امتیاز بخرن. ببین تندتند دارن دیگه مراحلشو پیش میبرن وزیر جدید کرده ...

همون ۱۱۰ هم نداریم عزیزم. استخاره کردم‌بد اومد . اما مادر اینا دارن انجامش میدن

اگر آشنایی دارید میشه بگید با ۳۵۰ تومن کجای پردیس میشه خرید که رشد داشته باشه؟

عزیزم فاز ۱۱ بهتر از ۸   . ۸پایین شهره

عالیه ولی خیلی تحویلش طول کشیده...فاز ۱۱ بخرید 

زون ۳ تحویلش از همه دیر تره.

رشدشم عالیه ولی ۵سال دیگه رشد میکنه حداقل

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز