2777
2789

کافور   

خدا که فقط متعلق به آدمهای خوب نیست خدا، خدای آدمهای خلافکار هم هست و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد فی الواقع خداوند اند لطافت،اند بخشش،اند بیخیال شدن،اند چشم پوشی و اند رفاقت است رفیق خوب و با مرام همه چیزش را پای رفاقت میدهد.اگر آدمها مرام داشته باشند هیچوقت دزدی نمیکنند،ولی متاسفانه بعضا آدمها تک خوری می کنند و این بد روزگار است.بایستی ما یه فکری به حال اهلی شدن آدمها بکنیم،اهلی کردن یعنی ...اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.و این تنها راه رسیدن به خداست که بسیارم مهم است.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگ گرم بوده سرد شده

اخلاقتو درست کن اون خودش خوب میشه

مثلا غر نزن ایراد نگیر بهش محبت کن ازش تعریف کن

از هر نظر مثلا از لحاظ ظاهری اخلاقی جنسی

از همه اینا تعریف کن

ب خودت برس

براش وقت بذار بیشتر برو تو بغلش باهاش حرف بزن قربون صدقش برو حودتو بچسبون بهش

گرمیجاتم فراموش نشه


دعای خیر ما نی نی سایتی ها هم بدرقه ی زندگیت

دیدم همه تو امضاشون خواستن دعاشون کنین گفتم منم بگم  دوستان خواهشا دعا کنید یه کار خییییلی خوب که این مشخصات رو داشته باشه : حقوقش خیییییلی بالا باشه!پنج شنبه جمعه ها و روزای تعطیل پیشمون باشه ! بهش سر کار ناهار بدن نخوام خودم ناهار بذارم! کارش اسون باشه از کار میاد انقدر خسته نباشه ! بیمه داشته باشه ! بازم حقوقش بالاااا باشه !! گیر شوهرم بیاد حالا اگر ی صلوات بفرسی ک نور علی نور اگه تو نماز و دعاهات یادم کنی که ان شاءالله یک در دنیا صد در اخرت نصیب خودت شه!!!
چندسال ازدواج کردی؟اتفاقی افتاده که سرد شدین؟یا نه 

حدود ۱۷ 


یه مدت با دخالت های خانوادش خیلی به مشکل و اختلاف برخوردیم ، بعدش دیگه رابطه مثل اولش نشد ، و از بد شانسی مشکلات کاری و مالی پیش اومد و همه چیز قاطی پاتی شد ، بعد از اون دیگه کلا همسرم سرد شد

اگ گرم بوده سرد شده اخلاقتو درست کن اون خودش خوب میشه مثلا غر نزن ایراد نگیر بهش محبت کن ازش تعریف ...

تمام این راه ها رو رفتم ، نتیجه معکوس میده دقیقا 

وقتی بیمحلی میکنم بهتره اوضاع

تمام این راه ها رو رفتم ، نتیجه معکوس میده دقیقا  وقتی بیمحلی میکنم بهتره اوضاع

پس زندگیت نیاز ب مشاوره داره از دایره ی اطلاعات عادی ما بیشتره مشکلت

دیدم همه تو امضاشون خواستن دعاشون کنین گفتم منم بگم  دوستان خواهشا دعا کنید یه کار خییییلی خوب که این مشخصات رو داشته باشه : حقوقش خیییییلی بالا باشه!پنج شنبه جمعه ها و روزای تعطیل پیشمون باشه ! بهش سر کار ناهار بدن نخوام خودم ناهار بذارم! کارش اسون باشه از کار میاد انقدر خسته نباشه ! بیمه داشته باشه ! بازم حقوقش بالاااا باشه !! گیر شوهرم بیاد حالا اگر ی صلوات بفرسی ک نور علی نور اگه تو نماز و دعاهات یادم کنی که ان شاءالله یک در دنیا صد در اخرت نصیب خودت شه!!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چی بنویسم

zrrjb | 56 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز