من دوس دارم کل مراسم وسط باشم با همسرم
بعد اونم خونواده هارو بپیچونیم بریم خلوت کنیم شاید بگی انرژی نمیشه یا اینکه چرا بپیچونی چون اگه من قرار باشه با اون شخصی که میخوام ازدواج کنم بایستی تو یه حیاط با مادرشوهر باشم. وحتی شاید تو یه ساختمون که من اصن دوس ندارم اما بخاطر عشقم قبوله
از طرفی ام عشقم که پیشم باشه فول باتریم😂😂😂
انشاالله بخواسته هات برسی قشنگم توحید و صلوات گفتم برات😊😝😝