2777
2789

روسری رنگیه رو بیشتر انتخاب میکنن چون تیپش تو چشم ونسبت به کناری تیپش جذاب تره.شال باعث شده قیافه ش تو چشم باشه

زیباترین حس دنیا مادریست😍مادری فقط عشق وحال وبوس وبازی ولوس شدن وشیرین کاری نیست.مادری یعنی خستگی.....موی شونه نزده ...چای سرد....نصف شب بیدارموندن وسرگرم کردن بچه....نق زدن وگریه...بدغذایی...دعا برای پی پی کردن بچه یبوس...تعویض پوشک....ازهمه بدتر وقتی دستشویی داری وبچه نمیذاره بری😩😧.........مادربودن  یعنی  خودت وقف کسی کنی که عاشقانه دوستش داری هرچندبزرگ بشه یادش نمیاد😧

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو یه سن نیستن نمیشه درست نظر داد هر دو در یه سطح هستن از لحاظ زیبایی  فقط یکی سبزه و لاغر یکی سفید و تپلی 

سه اصل هیچ وقت باکسی بیشتر ازجنبه اش رفاقت نکن,درددل نکن,شوخی نکن حرمتها شکسته میشود............ هیچ وقت به کسی بیشتر ازجنبه اش خوبی نکن,محبت نکن,لطف نکن تبدیل به وظیفه میشود.............. هیچ وقت ازکسی بیشتر ازجنبه اش خوبی نخواه,کمک نگیرانتظارنداشته باش تبدیل به منت میشود
خودم شال مشکیه‌ هستم

چپی یا راستی؟

میشه یه صلوات برای تو دلیم بفرستی ممنون❤️❤️❤️بجای آنکه بی صبرانه در انتظار نه ماه بارداری بمانی ، هر لحظه از این دوران را ببلع ! چرا که شانس این را داشته ای که بهترین موجود جهان را در وجودت پرورش دهی و معجزه خداوند را به نمایش گذاری...❤️❤️❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792