2777
2789
میگم چه ملاکای بچه گانه و مسخره ای دارن اون خیلیا که میگی.  مگه فرم بین ی نشون دهنده برتریه!!!! ...

برتری از نظر زیبای الان واسه خیلیا شده دماغ بخاطر این میگم خیلیا بخاطر دماغم بهم میگن قیافه ات خوبه

موی فر داری شما و دلربایی میکنی   دلبر مو فرفری در دل خدایی میکنی   
من اشتباه دیدم یا بقیه دارن الکی تعریف میکنن

😶منم جاریشو پسندیدم انرژی مثبت تر و پخته تر و دلنشین تر بود انگار. استارتر تو هم خوبی اما خیلی درگیر مقایسه کردنه ای رها شو از این چون اذیتت می‌کنه.

وقتی اعتماد بنفس پیدا کنی و رها شی تا خداگاه رو چهرتم تاثیر میزاره این حس 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😶منم جاریشو پسندیدم انرژی مثبت تر و پخته تر و دلنشین تر بود انگار. استارتر تو هم خوبی اما خیلی درگی ...

من جاریم چشم رنگیه تا قبل از اومدن من همه اونو خیلی قشنگ میدونستن اما من اومدم چون خیلی هنرمندمو خانه دارو تحصیلاتو اعتماد بنفسم بالاس اگر چه چشمام رنگی نیست اما جاریم هر روز از حسادت مریضو رنگ زرد تر میشه,من به خودم میرسم اما با حجابم ارایشمم خیلی کمتر از اونه,رو حرف شما که گفتید اعتماد بنفس خیلی خوبه اینارو عرض کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز