2777
2789
عنوان

گازگرفتگی

2551 بازدید | 15 پست

فکنم مامانمو گاز گرفته من تویه اتاق دیگه خوابیده بودم،اومدم ولی بویی حس نمیکنم ،سرش گیج میره حالشم بهم میخوره دست وپاشم ضعف کرده،توروخدا بگید چیکارکنم ؟؟درضمن کرسی هم داریم ک توش بخاری برقی هست کناراون خوابیده،الان چیکارکنم؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بخاری برقی که گاز نداره اما اگه منظورت بخاری گازیه قطع کن گازشو پنجره هارو وا کن و زنگ بزن 115 ازشون سوال بپرس در صورت نیاز ببرش بیمارستان

کامنت اولی های عزیز،‌                                            در صورت برخورد با تاپیک های جنجالی هیجان خود را حفظ کرده و از نوشتن جمله ی زشت و نامطبوع "الان میان می خورنت" استفاده نکنید، خوشبختانه تا کنون هیچ گزارشی در ایران مربوط به آدم خواری و خصوصا زنده خواری ارائه نشده است.
نمیرع میگ خوبم ،نیم ساعته اینجوری بوده من تواتاقم خوابیذه بودم خبرندارم ،الان رفته حیاط نشسته

ای بابا ... پس همین الان پنجره هاروباز کن

زنگ هم بزن 115نفر بفرستن همونجامعاینه کنه

چون اگه به مدت طولانی تنفس کرده باشه باید ریه هاش بررسی بشه

اگه ازمن خوشت نمیاد مهم نیست چون اصلا من جوری رفتار نمیکنم که هرکسی خوشش بیاد  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز