2789

تعداد عالی

حرکت ضعیف

شکل نرمال متوسط


واس تحرک کپسول موتیلیتی بوست خوبه

هرکسی نمیدونه ک چراحامله نمیشه اینوبخونه https://www.ninisite.com/discussion/topic/2429093/%d9%86%d8%a7%d8%b2%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b9%d9%84%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%ab%d9%84

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یکم چسبندگی وحرکت کند داره

اره مشکلی نیست

واسش دارو میخوره

هرکسی نمیدونه ک چراحامله نمیشه اینوبخونه https://www.ninisite.com/discussion/topic/2429093/%d9%86%d8%a7%d8%b2%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b9%d9%84%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%ab%d9%84
تعداد عالی حرکت ضعیف شکل نرمال متوسط واس تحرک کپسول موتیلیتی بوست خوبه

کپسول موتیلیتی چیه

رَبَنا هَب لَنا مِن اَزْواجِنا و ذُرّیّاتِنا قُرّة اَعْیُن وَجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ اِماما
اره مشکلی نیست واسش دارو میخوره

دکترنمیره دوباره لجباز چ دارویی بایدبخوره تا راضیش کنم بره دکتر میگه نیرم ونمیره

رَبَنا هَب لَنا مِن اَزْواجِنا و ذُرّیّاتِنا قُرّة اَعْیُن وَجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ اِماما

اگه تو مرکز ناباروری آزمایش دادین هیج مشکلی نداره همسرتون

《ما همه بشر بودیم تا اینکه نژاد ارتباطمان را برید!!مذهب از یکدیگرجدایمان ساخت!!سیاست بین مان دیوار کشید!!وثروت! از ما طبقه ساخت!!》
کپسول موتیلیتی چیه

واس تحرک اسپرمه قیمتشم پارسال۲۰۰بود

هرکسی نمیدونه ک چراحامله نمیشه اینوبخونه https://www.ninisite.com/discussion/topic/2429093/%d9%86%d8%a7%d8%b2%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b9%d9%84%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%ab%d9%84
اگه تو مرکز ناباروری آزمایش دادین هیج مشکلی نداره همسرتون

توازمایشگاه  فوق تخصصی

رَبَنا هَب لَنا مِن اَزْواجِنا و ذُرّیّاتِنا قُرّة اَعْیُن وَجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ اِماما
دکترنمیره دوباره لجباز چ دارویی بایدبخوره تا راضیش کنم بره دکتر میگه نیرم ونمیره

بزن تو نت گلم

همونطور ک راضی شده این ازمایشو بده مطمعن باش راضیم میشه ک دکتربره

با زبون نرمی راضیش کن

خودت سالمی؟

هرکسی نمیدونه ک چراحامله نمیشه اینوبخونه https://www.ninisite.com/discussion/topic/2429093/%d9%86%d8%a7%d8%b2%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b9%d9%84%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%ab%d9%84
بزن تو نت گلم همونطور ک راضی شده این ازمایشو بده مطمعن باش راضیم میشه ک دکتربره با زبون نرمی راضیش ...

من پرولاکتینم بالابود ک کابرلین مصرف کردم وغلظت خون دارم 

رَبَنا هَب لَنا مِن اَزْواجِنا و ذُرّیّاتِنا قُرّة اَعْیُن وَجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ اِماما
من پرولاکتینم بالابود ک کابرلین مصرف کردم وغلظت خون دارم 

چ چیزی تو ازمایشت بالاست ک غلظت خون داری؟ هموگلوبین؟

هرکسی نمیدونه ک چراحامله نمیشه اینوبخونه https://www.ninisite.com/discussion/topic/2429093/%d9%86%d8%a7%d8%b2%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b9%d9%84%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%ab%d9%84
تنبلی و کیست واینا ندارم سونو دادم سالم بود

عکس رنگی رفتی؟

هرکسی نمیدونه ک چراحامله نمیشه اینوبخونه https://www.ninisite.com/discussion/topic/2429093/%d9%86%d8%a7%d8%b2%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b9%d9%84%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%ab%d9%84
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کم خونی

سبز65 | 13 دقیقه پیش
2791
2779
2792