دوستای عزیز کسی شرایط گرفتن بورسیه رو میدونه اینکه کدوم کشور بهتره هم از نظر امنیت هم خرج و مخارج ارزون مثلا من از چن نفر شنیدم که المان خوبه ولی خب خیلی سخت میشه بورس شد بنظرتون برای کارشناسی شانس خوبیه یا ارشد؟ چه رشته هایی بیشتر بورس میکنن شنیدم رشته های تحقیقاتی و مهندسی بیشتر براشون مهمه ولی من الان ترم دوم مترجمی زبانم یعنی همچین رشته هایی رو بورس نمیکنن!؟ و اینکه چه توانایی های براشون مهمه که بیشتر رو اونا کار کنم مثلا داشتن ایلتس وتافل با نمره خوب امتیاز و برای بعضی از کشورا واجبه که دنبالشم و اینکه معدل بالا هم از شرایطشه که دبیرستان معدل خوبی داشتم ولی متاسفانه معدل چشم گیری تو دانشگاه ندارم مقاله و اینا هم ندارم و سررشته ای توش ندارم چندین وب سایت سر زدم اما دوس دارم تجربه های دیگران رو بدونم اگه تجربه ای در این زمینه خودتون یا فامیل و اشنایانتون دارین دریغ نکنید بی نهایت ممنونم❤😇