2777
2789
عنوان

درد

| مشاهده متن کامل بحث + 291 بازدید | 49 پست
اره شنیدم درداش بعد از به دنیا اومدن نی نی تموم میشه. با این اوصاف من چطوری میتونم نی نی بیارم؟ من ع ...

برای همه ام اینطور وحشتناک نیس اگه کلاسای بارداری و زایمان رو بری ماما همراه خوب داشته باشی فک کنم ۳۸۰ تومنه و اینکه ورزش های مخصوص دوران بارداری رو مرتب انجام بدی و ماه آخر پیاده روی کنی قول میدم زود و راحت زایمان کنی خیالت راحت در ضمن سوره انشقاق هم زیاد بخون برا زایمان عالیه 

من هیچکدوم رو رعایت نکردم بجز ماما همراه و خیلیم راضی بودم

    🌹من شیعه هستم من امام علی را دوست دارم...🌹       🌴🌴الحمد لله الذی اجعلنا من المتمسکین بولاية مولانا امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام و الائمة المعصومين علیهم 🌴🌴                                                                                            شادی روح پدر بزرگم و شفای بیماری من و پدر مادرم صلوات میفرستید؟                        
شما بعداز این دردا این سونورو دادی؟گفت فقط بخاطر تنبلیه این دردا؟

نه من رفتم دکتر تا بفهمم چرا پریود نشدم.

گفت تست پاپ اسمیر و سونو باید بدی و یه ازمایش خون

همونجا پاپ و سونو رو ازم گرفت. تو سونو گفت دیواره رحمت ضخیم شده ممکنه باردار باشی ممکن هم هست در شرف پریود باشی. ولی چون بی بی چکت منفی بوده احتمال خیلی زیاد داری پریود میشی. یکمم تنبلی داری. پاپ هم بعد از چند روز اماده شد که خدا رو شکر سالم بود در حد عفونت خیلی کم. برام ال دی نوشت. بعد 5 روز پریود شدم همراه با درد زیاد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


برای همه ام اینطور وحشتناک نیس اگه کلاسای بارداری و زایمان رو بری ماما همراه خوب داشته باشی فک کنم ۳ ...

چند ساعت درد بردید؟ بخیه هم خوردید؟ بعدش بخیه ها درد نمیکنه؟ بخیه ها جذبی بود؟

چند ساعت درد بردید؟ بخیه هم خوردید؟ بعدش بخیه ها درد نمیکنه؟ بخیه ها جذبی بود؟

۱۰ ساعتددرد بخیه خوردم دوروز اول درد داشت فک کنم یادم نیست اما جذبی بود

    🌹من شیعه هستم من امام علی را دوست دارم...🌹       🌴🌴الحمد لله الذی اجعلنا من المتمسکین بولاية مولانا امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام و الائمة المعصومين علیهم 🌴🌴                                                                                            شادی روح پدر بزرگم و شفای بیماری من و پدر مادرم صلوات میفرستید؟                        
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز