2777
2789

میگم تندی میکنه میگه تو آروم حرف بزن

میگم اونهمه درس خوندم، خونه دق میکنم ، برای کارکردن مدام دعوا میکنه، میگه خوب نرو !

میگم ب همه لباسام گیر میده میگه خوب هرچی حساسه نپوش

میگه تو بگذر

تو گذشت کن

تو ازش رد شو

خدا بهت اجر میده

تو با دندون زندگیتو بگیر

تو باهاشون برو سفر، حرفی زدن اهمیت نده، شوخی میکنن، خانوادش مهم نیس

تو ال کن، تو بل کن

همش تو تو تو تو توووو     

سربازی هستم/که به کشتن وقت میروم/تا دوردستها/پرچم دشمن خانگی.....من مومن یامذهبی به معنای کاملش نیستم، فقط دوست دارم که باشم_مشغول فراگیری چهارمین رشته تحصیلیم هستم.من عاشق  کمک کردنم : از طب سنتی واسلامی،سلامت،روانشناسی،مسایل مذهبی،ادبیات و فرهنگ و برخی موضوعات اطلاعات نسبی دارم : اگر ضرورتی بود بپرسید،شاید کمکی ازم براومد _از همه مهمتر:من محتاج دعای همه عزیزان هستم،باسپاس    

خب اینا یه مسایلی هست که شما وقتی روشون ایقد حساسی باید روز خاستگاری جدی مطرحش میکردی سخت گیری میکردی نهایتا قبول نمیکرد زنش نمیشدی نه بله رو میگین تو زندگی یادتون میفته 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ادم برای بهتر شدن زنگیش نباید بقیه رو تغییر بده،باید خودشو تغییر بده

این یه اصل روانشناسیه،چون تو فقط اختیار خودتو داری،خودتو درست کنی زندگیت درست میشه،نمیشه باچوب وایسی بالا سر بقیه که عوض بشن تا تو احساس بهتری بکنی

کلی دستم درد میگره تایپ میکنم،یه ری اکشن نشون بده.....والا  

خب نکن عزیزم، طلاق بگیر ، اما دنیای بعد از طلاق هم گلستان نیست.

زندگی مشترک بدون مشکل و دغدغه هم وجود نداره، یا باید قبل از ازدواج طرف را بشناسی یا بعد توی ازدواج با هر سختی شده اونو به راه بیاری.

تو را من چشم در راهم لندکروز خوشگلم

تو چیزی نگو

یه کم ، چنددقه عصبانیه حرف نزن آروم میشه

 زندگیتو برا اینا خراب نکن ارزش نداره

تو باید قلقشو بدست بیاری

سربازی هستم/که به کشتن وقت میروم/تا دوردستها/پرچم دشمن خانگی.....من مومن یامذهبی به معنای کاملش نیستم، فقط دوست دارم که باشم_مشغول فراگیری چهارمین رشته تحصیلیم هستم.من عاشق  کمک کردنم : از طب سنتی واسلامی،سلامت،روانشناسی،مسایل مذهبی،ادبیات و فرهنگ و برخی موضوعات اطلاعات نسبی دارم : اگر ضرورتی بود بپرسید،شاید کمکی ازم براومد _از همه مهمتر:من محتاج دعای همه عزیزان هستم،باسپاس    
ادم برای بهتر شدن زنگیش نباید بقیه رو تغییر بده،باید خودشو تغییر بده این یه اصل روانشناسیه،چون تو ف ...

چطوری

وقتی شوهرم از هر کاهی کوه میسازه برای تلخی و قهر

وقتی ب همه چی گیرداده

لجوجه، بچه ننس، قده و مغرور، چطوری خودمو تغییر بدم؟؟؟؟ یعنی سر کننده بزنم؟

سربازی هستم/که به کشتن وقت میروم/تا دوردستها/پرچم دشمن خانگی.....من مومن یامذهبی به معنای کاملش نیستم، فقط دوست دارم که باشم_مشغول فراگیری چهارمین رشته تحصیلیم هستم.من عاشق  کمک کردنم : از طب سنتی واسلامی،سلامت،روانشناسی،مسایل مذهبی،ادبیات و فرهنگ و برخی موضوعات اطلاعات نسبی دارم : اگر ضرورتی بود بپرسید،شاید کمکی ازم براومد _از همه مهمتر:من محتاج دعای همه عزیزان هستم،باسپاس    

تنها خانم ها نیستن خیلی آقایون هم اسیر زن بد هستند یه آشنایی ما داریم غرغرو بد خلق همش خودش رو میزنه مریضی که لوس کنه مثلا بچه اش رو میزنه مرد بنده خدا هم صداش در نمیاد

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

تو زنی

تو لباس فلان بپوش

آخه گیره لباسام کمی باز بود میگفت درهای اتاقا رو ببند، پرده هارو میکشید

اصلا از ذوق انداختتم، عب نداره خوب بزار درهارو ببنده، ال کنه

تو دلبری و فلان کن

سربازی هستم/که به کشتن وقت میروم/تا دوردستها/پرچم دشمن خانگی.....من مومن یامذهبی به معنای کاملش نیستم، فقط دوست دارم که باشم_مشغول فراگیری چهارمین رشته تحصیلیم هستم.من عاشق  کمک کردنم : از طب سنتی واسلامی،سلامت،روانشناسی،مسایل مذهبی،ادبیات و فرهنگ و برخی موضوعات اطلاعات نسبی دارم : اگر ضرورتی بود بپرسید،شاید کمکی ازم براومد _از همه مهمتر:من محتاج دعای همه عزیزان هستم،باسپاس    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز