2789

نُچ😲

خداجونم مواظب بچم باش بندبند دلم به بندبند وجودش بستست خداجونم هدیه قشنگتو سالم وسلامت به دستم برسون قول میدم همیشه مواظبش باشم ببشترازجونم 😙خدایاخودت دامن تمام منتظراروسبزکن 😊

اه  نه 

خیارشورش یخ میزنه چندشه

خرّم آن روز که پرواز کنم تا بر دوست               به هوای سر کویش پرو بالی بزنم            ❤                               الهی شکرگزار این زندگی هستم که به من بخشیدی؛ به خاطر همه چیزش:تو را شکر بابت آدم‌هایی که معلم من بوده‌اند.❤تو را شکر بابت درس‌هایی که زندگی به من ارزانی داشته‌اند.❤تو را شکر برای عشقی که می‌گیرم، می‌بخشم و می‌پراکنم. ❤                              ( تایپ کردم گلبهارجون بعد دیدم  "ر" جا افتاده)😮

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

به نظر من که میشه گداشت . ضمن اینکه در رابطه با سوالت ، توصیه میکنم تاپیک آخرم رو بخونی 😁😁

مرسی یک کم خوندم 

پس بزارمش به نظرتون ؟ 

اصلا الوی۶ تو یخجال چند روز میمونه ؟ 




مرسی یک کم خوندم  پس بزارمش به نظرتون ؟  اصلا الوی۶ تو یخجال چند روز میمونه ؟

من باشم تو فریزر میذارم و از نظرم مشکلی نداره .

یخچال رو نمی دونم 

با دو دسته آدم نمی شود بحث کرد : بی سواد و با سواد (( سمفونی مردگان، عباس معروفی))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کمک کنین

زیبا7826 | 22 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز