2777
2789

صورت 

دست و پاتو تو روز با اب سرد بشور چند بار 

عالیه 

طبیعت و حیوونا ارث پدر و مادر مارو نخوردن پس بهشون ظلم نکنیم .زباله هارو فقط تو سطل زباله بندازیم و به حقوق حیوانات احترام بزاریم .ادبهر ادمی نشون دهنده تربیت خانوادگی اون ادم هست اگه کسی بی ادبی کرد و جوابشو ندادم واسه اینه که با عشق براش گزارش زدم و سپردمش به نی نی یار .بیایید احمق هارو را معروف نکنیم و با ابلهان بحث نکنیم .خدایا مرسی که همیشه شاد, سالم و خوشبخت ترین بودم  💖💖

من فقط خیلی مراعات میکنم استرس نشم نور مستقیم تو چشمم نخوره زیاد بخوابم لیموترش بخورم بازم پدرم درمیاد

خدایا مراقب ویهان وماکانم و همسر عزیزم باش  قربون دوتا پسر تپلم برم من..اگه جواب بی ادبیتو نمیدم یعنی در حد من نیستی پس انقدر خودتو خاروخفیف نکن و زور نزن 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اوووف...سر درد خ خر عست... سر درد رو همون اولش گرفتی گرفتی نگرفتی وا مصیبتا... استامینوفن ک مجازه. ...


تو اقدام بارداری ام اما سردرد شدید میگیره نیترسم تو بارداری برام مشمل ثیش بیاد نمدونم چکار کنم اصلا

من فقط خیلی مراعات میکنم استرس نشم نور مستقیم تو چشمم نخوره زیاد بخوابم لیموترش بخورم بازم پدرم درمی ...


برای شما هم سر دردتون حس میکنی مغزت داغ شده تمرکزتو از دست میدی؟

برای شما هم سر دردتون حس میکنی مغزت داغ شده تمرکزتو از دست میدی؟

اره از درد جیغ میکشیدم من سمت چپم تیرمیکشه انگار تکون خوردنی مغزم تودهنم میومد

خدایا مراقب ویهان وماکانم و همسر عزیزم باش  قربون دوتا پسر تپلم برم من..اگه جواب بی ادبیتو نمیدم یعنی در حد من نیستی پس انقدر خودتو خاروخفیف نکن و زور نزن 
وااای خیلی بده

چاره ای نداریم کنار بیاییم باهاش فقط سعی کن خودتو خسته نکنی چرت بزنی در طول روز 

خدایا مراقب ویهان وماکانم و همسر عزیزم باش  قربون دوتا پسر تپلم برم من..اگه جواب بی ادبیتو نمیدم یعنی در حد من نیستی پس انقدر خودتو خاروخفیف نکن و زور نزن 
تو اقدام بارداری ام اما سردرد شدید میگیره نیترسم تو بارداری برام مشمل ثیش بیاد نمدونم چکار کنم اصلا

من فردای توام پس😐سه روزه سردرد دارم خوب نمیشه میترسم قرصم نمیخورم 

واس سلامتیه نی نیم صلوات بفرست🤗البته حلالم کن ک ازت اینو میخام
من فردای توام پس😐سه روزه سردرد دارم خوب نمیشه میترسم قرصم نمیخورم

خیلی بده خیلی, امیدوارم زود خوب شی من دوروزه گرفته ول نمیکنه  بعضیا میگن تو بارداری کم میشه پس الکیه


خیلی بده خیلی, امیدوارم زود خوب شی من دوروزه گرفته ول نمیکنه  بعضیا میگن تو بارداری کم میشه پس ...

خیلی الکیه .شمام وقتی سردردین زود رنج میشید؟من ک دم ب دیقه گریه میکنم همچیزو همه کس انگار ب من بی محلی میکنن

واس سلامتیه نی نیم صلوات بفرست🤗البته حلالم کن ک ازت اینو میخام
خیلی الکیه .شمام وقتی سردردین زود رنج میشید؟من ک دم ب دیقه گریه میکنم همچیزو همه کس انگار ب من بی مح ...

اره منم زود رنج میشم احساس بدی دارم تمرکزمو از دست میدم تنم میلرزه انگار دلم بالامیاد گیجو گنگم  دااااااغونم اصا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز