2777
2789
عنوان

من عجیبم یعنی 😯😯

198 بازدید | 19 پست

بچه ها از وقتی اومدم اینجا می بینم همه میگن ما با فلان کس مشکل داریم یا قطع ارتباطیم یا...

من تا حالا با کسی ب مشکل نخوردم.یعنی غیرعادیم 😯😫

اطرفیانت خوبن که اذیتت نمیکنن خداااااااروشکر

عههه اخه مثلا گاهیم شده ابجیم اومده خونم..مادرشوهرم مثلا یه چی گفته من خندیدم..

بعد ابجیم میگه چطور تو ناراحت نشدی 😐😐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عههه اخه مثلا گاهیم شده ابجیم اومده خونم..مادرشوهرم مثلا یه چی گفته من خندیدم.. بعد ابجیم میگه چطور ...


آدم نازک نارنجی و کم صبر و تحملی نیستید  خدا رو شکر 

ماه هاست دنیا دارد ضدعفونی می شود                                                       گویی مهمان ویژه ای  در راه است ....
آدم نازک نارنجی و کم صبر و تحملی نیستید  خدا رو شکر

نمیدونم دقیقا.. هم جنبم بالاست همه میگن..

هم گاهی رک جواب میدم .. الان نمیدونم کدومش باعث شده ب مشکل نخورم 😂

یعنی بقیه تو نی نی سایت ندارن؟ 😩

چرا همه خوب و سازگارن ولی خوب گاهی یکم دلشون از یکی میگیره اینجا میگن تموم میشه میره دیگه 

واقعیت این است که مابرای رنج کشیدن متولد شده ایم اما به دنبال لذت میگردیم.پس تنها راه ادامه دادن لذت بردن از رنج هاست 
عههه اخه مثلا گاهیم شده ابجیم اومده خونم..مادرشوهرم مثلا یه چی گفته من خندیدم.. بعد ابجیم میگه چطور ...

من اینقدر اذیتم کردن که از غم و غصه و فشار عصبی، دو روز مونده به زایمان تشنج کردم    ان‌شاءالله واسه هیچکس پیش نیاد

🖤

عههه اخه مثلا گاهیم شده ابجیم اومده خونم..مادرشوهرم مثلا یه چی گفته من خندیدم.. بعد ابجیم میگه چطور ...

منم همينجورى بودم

اصلا هر حرفى ميزدن خونواده شوهرم نه جواب ميدادم نه به دل ميگرفتم

ولى خودشون ديگه زنگ زدن بدو بيراه گفتن بهم 

پى ام دادن بى احترامى كردن

رفتن جلو در خونه بابام اينا با بابام گلاويز شدن چون بابام قربون صدقه دخترش رفته بود😑 ديگه اينارو نتونستم هضم كنم

بعدشم خودشون باهام قطع رابطه كردن

چرا همه خوب و سازگارن ولی خوب گاهی یکم دلشون از یکی میگیره اینجا میگن تموم میشه میره دیگه 

اره اینکه گاهی دلگیر میشیم طبیعیه... ولی اینکه میان میگن مثلا خدا بعنت کنه خواهرشوهرم بم گفت بیشعور.. اون بهم گفت کثافت.

خب تو چی گفتی ک اون اینو گفت 😧اینجا ک میام سردرگمم..

هر کس تاپیک میزنه خودش پاک و خوبه.. طرفش یه ادم احمق بی شعوره ب تمام معنا 😢

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792