2777
2789
عنوان

ناراحتممم😑😑

194 بازدید | 15 پست

عقد کرده ام از دیشب دارم تدارک میوه و کیک و ژله میبینم اونوق آقا ز زدن میگن ببخشید با آژانس میام بابام ماشینمو برد خب تو ک نتونستی بگی بابا من کار دارم میرم خونه تسنیم اینا دیگه صد سال دیگم میخوام ک نگی و نیاز روز خوش😣😣😣

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پیش میاد

اشکال نداره چیزی ک نشده

من خانه ام را پر از رنگ میکنم...پر از عطر زندگی...نان گرم میکنم ...گل میخرم و شعر مینویسم...و باور دارم کلام فروغ را که زندگی یعنی همین بهانه های کوچک خوشبختی .... .
بابا اشکال نداره چرا الکی اعصابتونو خورد میکنی 

آخه این روز رو ن میخواستم اینجوری بشه نتوانسته ب باباش بگه میگه خجالت کشیدم الان ۲ونیم ساله حتی جلوی باباش حرفم نمیزنیم میگه بابام خوشش نمیاد دیگه خسته شدم بخدا میبینی وقتی کار مهمی داریم ماشین و ورمی داره میبره بابا منم آدمم دلم میخواد همسرم این روز کنارم باشه

آخه این روز رو ن میخواستم اینجوری بشه نتوانسته ب باباش بگه میگه خجالت کشیدم الان ۲ونیم ساله حتی جلوی ...

اره حق داری گلم 😘😘 خودش با اژانس میاد حالا الان خوشکل بکن امروزو خوش باشین بیخیال حیف اعصابت که خورد شه

مگه کسی هست با عشقشم بتونه بد شه از اینهمه علاقه رد شه !!!!! عاشق این اهنگم 😍😍
اره حق داری گلم 😘😘 خودش با اژانس میاد حالا الان خوشکل بکن امروزو خوش باشین بیخیال حیف اعصابت که خو ...

ممنون عزیزم اخه دست خودم نیس میگم ز بزن بگو بیاره میگه نمیتونم

آخه این روز رو ن میخواستم اینجوری بشه نتوانسته ب باباش بگه میگه خجالت کشیدم الان ۲ونیم ساله حتی جلوی ...

آخی عزیزم بهت حق میدم آدم ضدحال میخوره اینهمه برنامه ریزی کنه کاااملا درکت میکنم اماخودتوناراحت نکن پیش میادسعی کن هرجوری شده کاری کنی که بهتون خوش بگذره شادباشین ان شاءالله😍😍😍😍

❤اللّهم صل علی محمّد وآل محمّد وعجل فرجهم❤

عزیزم ماشین همسرته یا باباش؟

منم باشم به بابام نمیگم ماشین رو بده زنم رو ببرم دور دور

شوهرم هم اینکارو نمیکنه

اصلا واجب نیست که

ژله و کیکتونو بخوریدو شاد باشید،اونا رو که بیرون نمیشه برد توی اتاقت جشن بگیرید

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز