2777
2789
عنوان

جشن بارداری

1521 بازدید | 15 پست

ایده برای جشن بارداری میخام.

مثلا مراسم دو تا 6بعدازظهر باشه.و مهمونا بچها و خانمها باشن.اول ک مهمونا میان باید چیکار کنم چای بدم؟بعد آهنگ و رقص بعد بریدن کیک.و پذیرای؟ ؟یا اول پذیرایی؟

خانم باردار که جشن برای اونه باید چیکار کنه و چه واکنشی نشون بده؟

عصرونه باید برگزار بشه دیگه

الان هوا سرده برای اولش چای خوبه

میوه و کیک و یه سری غذاهای عصرونه

اهنگ شادم بزار

همه مخلفات و رو یه میز بچین با تزیین


کاش اینایی که میخوان آدم رو به زور ببرن بهشت زودتر بمیرن برن بهشت😒

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی چی چ واکنشی نشون بده؟

یعنی کم کم داریم به سمتی پیش میریم ک احساسات واکنشی رو هم بصورت ماشینی میخوایم دربیاریم. 

به هیچکی نگید خوشبحالت!!! این کلمه به شدت انرژی منفی داره!!!
جشن داشت و ما بی خبر بودیم    


نه جشن خاصی نداره اما خب بعضیا دوست دارن و شوق دارن

مثلا جشن جنسیت

یا جشن سیسمونی و ...

کاش اینایی که میخوان آدم رو به زور ببرن بهشت زودتر بمیرن برن بهشت😒

جشن بارداری نمیخواد بگیری عزیزم بزار جشن تعیین جنسیت بگیر خییییلی زیبا و رمانتیک و سوپرایزه من عاشق این جشنم

فقط باید سونو آنومالی بری بعدش جشن بگیری تا دیگه خطایی نداشته باشه

خدایا پسرمو سالم و سلامت بهم ببخش الهی آمین
میخام هر وقت حامله شدم بگیرم

نه عزیزم اینکارو نکن.

من هفته چهار بارداریمه لکه بینی دارم استراحت مطلق شدم.

هیچکی هم خبرنداره باردارم فقط شوهرم.همش به شوهرم گفتم اگر خدایی نکرده برا تو دلیم اتفاقی بیوفته چی؟

بزار بارداریم محکم شه بعد بفهمن.اگر واقعا فکر میکنی نیازه به جشن بزار حداقل 3. 4 ماهت بشه بچه سفت بشه تو بدنت بعد جشن بگیر.البته خواهرانه میگم جشن گرفتن نداره. تو دل مردم که نیستی خدایی نکرده چشم بخورید چی؟یا کسی که بچه نداره اه بکشه ناخاسته....

گر نگهدار من آنست که من میدانم*شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد.اللهم عجل لولیک الفرج

من وسایل جشن تعیین جنسیت و سورپرایز خبر بارداری به همسر م رو از فروشگاه اکسسوری بارداری و کودک نی نی کلیپس خریدم که یک فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین برای بادکنک تعیین جنسیت ، استند سونوگرافی بارداری ، بمب دودزا و آلبوم خاطرات بارداری تا کودکی (آلبوم شجره نامه) و... هست ، خیلی بهتون پیشنهاد می کنم چون واقعا کارشون خلاقانه اس و یکی از بهترین فروشگاه های وسایل جشن و اکسسوری بارداری و کودک در تهران هستن، می تونید از طریق وبسایتشون که اینجا میذارم واستون به راحتی خریدتون رو ثبت کنید تا مجبور نشید به بیرون از خونه برید دنبالش بگردید.

درواقع من از طریق پیج اینستاگرامشون که کارش کلیپ های تعیین جنسیت بارداری و ... هست ، باهاشون آشنا شدم. پیج انستاگرام و شماره و وبسایتش رو براتون میذارم. فوق العاده هستن

https://niniclips.com/

https://www.instagram.com/nini_clips/

۰۹۳۰۹۰۳۳۲۱۲

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز