2777
2789
عنوان

بارداری

83 بازدید | 15 پست

سلام من هنوز نرفتم دکتر دقیق نمیدونم چند وقتمه چون پریودام نامنظم هستش 

زیردلم درد میگیره چرا شماهم اینجوری میشین یا میشدین تو بارداریتون ممنون

تیکر تولدپسرم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بعدم کاری ب نامنظم بودن پری نداشته باش اخرین پری چندم بوده یعنی چندم پریود شدی؟

من اخریش ۲۰اذربوده ۲۰دی پریود نشدم ۲۵ تست زدم منفی تا ۱۷ بهمن صبر کردم تست و ازمایشم اون موقع مثبت شد

تیکر تولدپسرم
عزیزم سن بارداریت ک میتونی الان رو تیکر بزنی ۸ هفته و ۶ روز سن جنسن رو سونو تعیین میکنه تشکیل قلب ...

نه گلم لقاح دیر انجام شده من ۱۷ بهمن سونو دادم نووشته سن بارداری کمتر از ۴یا۵هفته من تخمک گذاریم دیر بوده و لقاح دیر تشکیل شده چون بتام پنجشنبه ۲۰۲ بوده از اخرای دی گرفته بارداریم

تیکر تولدپسرم
نه گلم لقاح دیر انجام شده من ۱۷ بهمن سونو دادم نووشته سن بارداری کمتر از ۴یا۵هفته من تخمک گذاریم دیر ...

وااای یعنی میشه منم مثل شماباشم

دخترم،منو بابایی عاشقتیم❤❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز